logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Sztuka współczesna i seniorzy
31.01.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Sztuka współczesna i seniorzy



Emporia Telecom jest oficjalnym partnerem cyklu spotkań edukacyjnych „Patrzeć/zobaczyć. Sztuka współczesna i seniorzy” organizowanego przez Zachętę Narodową Galerię Sztuki.

Spotkania odbywają się w Zachęcie raz w miesiącu i są przeznaczone dla seniorów, którzy mogą w nich uczestniczyć bezpłatnie, potwierdzając wcześniej swoją obecność e-mailowo: b.dabrowska@zacheta.art.pl lub telefonicznie: 22 55 69 642.

Zwiedzanie najważniejszych bieżących wystaw Zachęty prowadzą dwie historyczki sztuki Barbara Dąbrowska i Maria Kosińska. Wyjaśniają uczestnikom spotkań, że współczesna sztuka nie jest trudna i nie trzeba się jej bać. Po obejrzeniu prac seniorzy są zapraszani do dyskusji, w których często uczestniczą również artyści młodego pokolenia.

– Dzięki zaangażowaniu firmy Emporia możemy kontynuować w 2010 roku nasz cykl edukacyjny przeznaczony dla osób w wieku emerytalnym. Podczas spotkań chcielibyśmy przybliżyć problemy sztuki nowej i najnowszej osobom starszym, przełamać powszechny stereotyp dotyczący trudności w jej odbiorze. Mamy nadzieję, że spotkania te będą ciekawym doświadczeniem dla obydwu stron i próbą wykorzystania sztuki współczesnej do usuwania bariery pokoleniowej – mówi Barbara Dąbrowska, koordynatorka programu dla seniorów w Zachęcie.

Kalendarz spotkań:
– 26 lutego 2010 r. (piątek), godz. 12.00
Spotkanie towarzyszące wystawie „Allan Sekula. Polonia i inne opowieści”
– 26 marca 2010 r. (piątek), godz. 12.00
Spotkanie towarzyszące wystawie „Gender check / Sprawdzam płeć”
– 16 kwietnia 2010 r. (piątek), godz. 12.00
Spotkanie towarzyszące wystawie „Gender check / Sprawdzam płeć”
– 21 maja 2010 r. (piątek), godz. 12.00
Spotkanie towarzyszące wystawie „Gender check / Sprawdzam płeć”
– 2 lipca 2010 r. (piątek), godz. 12.00
Spotkanie towarzyszące wystawie „Jan Lebenstein. Pieczęć Erosa i Thanatosa”
– 2-3 tydzień października 2010 r. (piątek), godz. 12.00
Spotkanie towarzyszące wystawie „Annette Messager”
– 2-3 tydzień listopada 2010 r. (piątek) godz. 12.00
Spotkanie towarzyszące wystawie „Goshka Macuga”
– 2-3 tydzień grudnia 2010 r. (piątek), godz. 12.00
Spotkanie towarzyszące wystawie „Współczesna sztuka indyjska”.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek