logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Sztuka (w) innowacji
29.05.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Sztuka (w) innowacji



18 czerwca, w budynku Deloitte House w Warszawie, odbędzie się międzynarodowa konferencja Arts & Business zatytułowana „Sztuka (w) innowacji – jak wykorzystać kulturę i sztukę w budowaniu przewagi konkurencyjnej firmy”. Organizatorem konferencji jest COMMITMENT TO EUROPE arts & business, instytucja badawczo – rozwojowa inicjująca współpracę sektora prywatnego ze sferą kultury.

Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa poprzez wspieranie sfery kultury coraz częściej staje się elementem zaplanowanej strategii. Zwiększająca się świadomość nie oznacza jednak, że działania podejmowane w tym obszarze wolne od błędów. – W naszej codziennej działalności wciąż jesteśmy pytani o receptę na skuteczne wykorzystanie kultury i sztuki w budowaniu przewagi konkurencyjnej firm. – mówi Anna Hincz, Development Manager w CTE arts & business – Polskie przedsiębiorstwa decydując się na wspieranie kultury i sztuki, chcą działać w sposób przemyślany, zaplanowany i długofalowy. Organizowana przez nas konferencja jest odpowiedzą na potrzebę rynku – wciąż brak praktycznych wskazówek dotyczących budowania polityki prokulturalnej, strategii sponsoringowych czy informacji na temat dobrych praktyk współpracy arts & business. Jako arts & business nie chcemy powtarzać jak ważną rolę odgrywa sztuka i dlaczego warto ją wspierać. – dodaje. – Naszym celem jest wskazać najnowsze trendy, które wykorzystują kulturę i sztukę do budowania wartości przedsiębiorstw.

Konferencja składać się będzie z dwóch części: prelekcyjnej oraz panelu dyskusyjnego. Zaproszeni goście – przedstawiciele organizacji arts & business z Anglii, Norwegii i Węgier opowiedzą o miejscu kultury w strategii przedsiębiorstw oraz przedstawią światowe trendy i najlepsze praktyki z obszaru współpracy biznesu ze sferą kultury. Informacje te poszerzą polscy specjaliści, odnosząc się do rodzimych przykładów wykorzystania kultury i sztuki w przedsiębiorstwach operujących w naszym kraju. Konferencję zwieńczy panel dyskusyjny z udziałem polskich, jak i zagranicznych prelegentów. Tematem wiodącym dyskusji będzie kwestia zdefiniowania i praktycznego wykorzystania innowacyjności oraz kreatywności w biznesie w Polsce, jak i na świecie.

Partnerem i gospodarzem konferencji jest firma Deloitte.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek