Sztućce na krzyż
Odpowiednie ułożenie sztućców na talerzu w restauracji jest sygnałem dla kelnera, czy może już zabrać talerze czy też gość przerywa konsumpcję jedynie na chwilę. Plakaty i podkładki pod talerze umieszczone w kilku warszawskich i krakowskich restauracjach zachęcają do ułożenia ich w inny sposób – na krzyż.
Każdy z klientów restauracji, które biorą udział w akcji, może przekazać 5 zł – tyle kosztuje ciepły obiad dla jednego z 700 tys. polskich dzieci, które nie jadają go regularnie. Aby do rachunku została doliczona ta kwota, wystarczy po skończonym posiłku skrzyżować sztućce na talerzu. Całość środków trafi na konto PCK.
Wdrażaniu nowego systemu przekazywania dotacji towarzyszy kampania opierająca się na działaniach w internecie (bdbmaniery.pck.pl), mediach społecznościowych oraz na materiałach POS (podkładki pod talerze, etui na sztućce itp.). W zależności od wyników z pierwszych kilku tygodni akcji zostanie podjęta decyzja o ogólnopolskim wprowadzaniu akcji o nazwie "Bardzo Dobre Maniery".
Bardzo Dobre Maniery to element programu Godne Dzieciństwo realizowanego przez Polski Czerwony Krzyż. Celem programu Godne Dzieciństwo jest kompleksowe wspieranie dzieci i młodzieży z najbardziej potrzebujących rodzin. W jego ramach PCK realizuje projekty dożywiania najmłodszych.
Mechanizm przekazywania dotacji, strategię oraz kreację opracowała agencja Cheil Polska. Animacja promocyjna została przygotowana przez FDR Studio.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?