Marka Milka po raz drugi wsparła Szlachetną Paczkę – inicjatywę, w ramach której darczyńcy wybierają konkretną rodzinę, dla której przygotują paczkę z pomocą na Święta. Milka przekazała pół miliona złotych na codzienną działalność organizacji i wolontariuszy – kilkuset tysięcy osób w 600 lokalizacjach w kraju.
W tym roku inicjatywa stowarzyszenia Wiosna obchodzi swoje 15-lecie. Swój udział w akcji można zgłosić za pośrednictwem strony www.szlachetnapaczka.pl. Lista potrzebujących rodzin dostępna będzie od 21 listopada.
Milka należy do marek Mondelez Polska, części Mondelez International.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO