logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Szlachetna Paczka warta 22,5 mln zł
22.01.2013
Tematy: Wydarzenia

Szlachetna Paczka warta 22,5 mln zł



18 stycznia w warszawskim klubie Stodoła odbyła się Gala podsumowująca 12 edycję projektu Szlachetna Paczka. Wzięli w niej udział wolontariusze projektu, gwiazdy wspierające projekt – m. in. Jerzy Dudek i Szymon Majewski – oraz partnerzy i patroni medialni.

Podczas gali, którą poprowadzili Małgorzata Kościelniak i Przemysław Babiarz, wolontariusze wspominali spotkania z rodzinami, rozmowy i reakcje na otrzymanie paczki, a organizatorzy dziękowali partnerom za wsparcie tegorocznej edycji. Wydarzeniu towarzyszył koncert Grzegorza Turnau, który od kilku lat aktywnie wspiera Szlachetna Paczka oraz występy zespołów My myself and I oraz Boogie Boys.

W 2012 roku w ramach Szlachetnej Paczki 225 tys. osób przygotowało pomoc o łącznej wartości 22,5 mln złotych dla 13235 rodzin. Łączna liczba zaangażowanych w projekt – wolontariuszy, darczyńców i rodzin w potrzebie – to 300 tys. osób. Paczkę przygotowali m. in. Para Prezydencka Bronisław i Anna Komorowscy, siostry Agnieszka i Urszula Radwańskie, drużyna Wisły Kraków, mistrzowie olimpijscy: Natalia Partyka i
Adrian Zieliński oraz gwiazdy seriali „M jak Miłość”, „Barwy Szczęścia” i „Na dobre i na złe”.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek