logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Szkoły z Credit Agricole Bankiem w programie „Bank z klasą”
31.01.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Szkoły z Credit Agricole Bankiem w programie „Bank z klasą”



Ponad 3 tysiące pierwszoklasistów z państwowych szkół podstawowych w całej Polsce rozpoczęło zajęcia w kampanii „Bank z klasą. CAła wiedza o bankowości”. Przez trzy lata uczniowie będą poznawali świat finansów. Zajęcia prowadzą wolontariusze – pracownicy banku Credit Agricole.
Credit Agricole Bank Polska chce wspierać szkoły w edukacji najmłodszych uczniów z podstawowej wiedzy bankowej, finansowej i przedsiębiorczości. Wierzy, że poprzez uczenie szacunku do pieniędzy, gospodarowania nimi, ale przede wszystkim wyrobieniu umiejętności i chęci oszczędzania, ułatwi dzieciom start w przyszłość.

Do programu zgłosiło się ponad 100 pracowników banku w całej Polsce. Dzięki nim w zajęciach weźmie udział ponad 3 tysiące uczniów z 50 szkół w 43 miastach.

Spotkania zaplanowane są na trzy lata, tak jak nauka w edukacji wczesnoszkolnej. Bankowi zależy na trwałym wsparciu szkół w edukowaniu najmłodszych. Przygotowany program nauczania „Banku z klasą” wykracza poza podstawę programową kształcenia ogólnego, poszerzając ją o treści związane z finansami. Zajęcia prowadzą pracownicy we współpracy z wychowawcą klasy na podstawie specjalnie opracowanych scenariuszy.

Na drugich zajęciach dzieci otrzymują swoje skarbonki – banki i słodkie monety. Decydują, czy i ile monet wpłacą, by na kolejnym spotkaniu otrzymać słodkie odsetki. Wolontariusze banku Credit Agricole tłumaczą dzieciom, na czym polegają usługi bankowe, uczą co to jest awers, rewers, nominał czy inwestycja. Opowiadają o bezpieczeństwie ludzi i pieniędzy w banku. Wyjaśniają zasady gospodarowania domowym budżetem.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek