logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Szkolnym autobusem w kosmos
19.09.2014
Tematy: Kampanie, Polska, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Obronność i bezpieczeństwo

Szkolnym autobusem w kosmos

Your browser does not support the video tag.


Szeroko komentowana animacja "Smutny Autobus" doczekała się swojej kontynuacji. Choć pojawia się w niej nawiązanie do poprzedniego spotu, akcja koncentruje się nie na pojeździe, ale na jego pasażerach.

Ministerstwo Spraw Wewnętrznych ruszyło z kolejną odsłoną kampanii promującej stronę, za pomocą której można sprawdzić stan techniczny pojazdu po jego numerze rejestracyjnym (dane pobierane są z Centralnej Ewidencji Pojazdów) – www.bezpiecznyautobus.gov.pl. Tym razem ministerstwo zachęca do kontrolowania w ten sposób stanu autobusów szkolnych, którymi od pierwszego września uczniowie zaczęli ponownie jeździć do szkół. W prezentowanym w internecie filmie dzieci dobrze bawią się podczas podróży do szkoły, puszczając wodze wyobraźni. Zabawę przerywa jednak nagły huk, a powrót do domu okazuje się już niemożliwy. Na miejsce, gdzie rozbił się autobus, przyjeżdża straż, pogotowie i policja.

Znany z poprzedniego spotu "Smutny Autobus" pojawił się w postaci resoraka tulonego przez śpiącego chłopca. Po gimbusie fruwa też inny bohater czerwcowej odsłony – motyl.  



Nazwa kampanii:
Kosmos
Czas:
2014.9.19
Nadawca:
Ministerstwo Spraw Wewnętrznych, Centralny Ośrodek Informatyki
Media:
Internet
Wykonawca:
K2
Adresaci:
Rodzice i opiekunowie dzieci korzystających ze szkolnych autobusów





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek