"Zwolnij. Szkoda życia" to ogólnopolska kampania medialna organizowana przez Program 1 TVP oraz Stowarzyszenie Misie Ratują Dzieci. Jej pomysłodawcą jest Tomasz Kammel.
Celem akcji jest zwiększenie wrażliwości użytkowników dróg na podstawowe zasady bezpieczeństwa, których nieprzestrzeganie naraża pieszych – w tym zwłaszcza dzieci – na poważne konsekwencje utraty zdrowia czy nawet życia. Hasło tej edycji brzmi "Jedziesz szybciej niż myślisz".
Głównym elementem akcji są specjalne spoty (ponad 230) emitowane od 3ego lipca w Programie 1 TVP przez lipiec, sierpień i wrzesień, a więc szczególnie wzmożonego ruchu samochodowego i trudnych warunków drogowych z powodu wakacji. Jest to okres, w którym również z powodu pośpiechu kierowców i rozwijanej przez nich prędkości niedostosowanej do warunków drogowych, dochodzi do wielu wypadków i kolizji. Aby temu zapobiec, w czasie trwania akcji, ustawionych będzie na terenie całego kraju – szczególnie przy drogach wylotowych większych miast – 450 billboardów firmy Stroer, 200 billboardów firmy AMS i 550 – firmy Clear Chanel.
Całkowity zysk z realizacji tegorocznej edycji kampanii zostanie przeznaczony na budowę pierwszego w Polsce Centrum Terapeutyczno-Wypoczynkowego dla dzieci – ofiar wypadków – w Dźwirzynie k. Kołobrzegu.
Partnerami kampanii są Gillette, Compensa i Plus. Kreację przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi
-
12.01.2024
Trendy w marketingu online na 2024 rok — co będzie działać i sprzedawać?