"Zwolnij. Szkoda życia" to ogólnopolska kampania medialna organizowana przez Program 1 TVP oraz Stowarzyszenie Misie Ratują Dzieci. Jej pomysłodawcą jest Tomasz Kammel.
Celem akcji jest zwiększenie wrażliwości użytkowników dróg na podstawowe zasady bezpieczeństwa, których nieprzestrzeganie naraża pieszych – w tym zwłaszcza dzieci – na poważne konsekwencje utraty zdrowia czy nawet życia. Hasło tej edycji brzmi "Jedziesz szybciej niż myślisz".
Głównym elementem akcji są specjalne spoty (ponad 230) emitowane od 3ego lipca w Programie 1 TVP przez lipiec, sierpień i wrzesień, a więc szczególnie wzmożonego ruchu samochodowego i trudnych warunków drogowych z powodu wakacji. Jest to okres, w którym również z powodu pośpiechu kierowców i rozwijanej przez nich prędkości niedostosowanej do warunków drogowych, dochodzi do wielu wypadków i kolizji. Aby temu zapobiec, w czasie trwania akcji, ustawionych będzie na terenie całego kraju – szczególnie przy drogach wylotowych większych miast – 450 billboardów firmy Stroer, 200 billboardów firmy AMS i 550 – firmy Clear Chanel.
Całkowity zysk z realizacji tegorocznej edycji kampanii zostanie przeznaczony na budowę pierwszego w Polsce Centrum Terapeutyczno-Wypoczynkowego dla dzieci – ofiar wypadków – w Dźwirzynie k. Kołobrzegu.
Partnerami kampanii są Gillette, Compensa i Plus. Kreację przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów
-
29.11.2022
Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju
-
24.11.2022
Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób