"Zwolnij. Szkoda życia" to ogólnopolska kampania medialna organizowana przez Program 1 TVP oraz Stowarzyszenie Misie Ratują Dzieci. Jej pomysłodawcą jest Tomasz Kammel.
Celem akcji jest zwiększenie wrażliwości użytkowników dróg na podstawowe zasady bezpieczeństwa, których nieprzestrzeganie naraża pieszych – w tym zwłaszcza dzieci – na poważne konsekwencje utraty zdrowia czy nawet życia. Hasło tej edycji brzmi "Jedziesz szybciej niż myślisz".
Głównym elementem akcji są specjalne spoty (ponad 230) emitowane od 3ego lipca w Programie 1 TVP przez lipiec, sierpień i wrzesień, a więc szczególnie wzmożonego ruchu samochodowego i trudnych warunków drogowych z powodu wakacji. Jest to okres, w którym również z powodu pośpiechu kierowców i rozwijanej przez nich prędkości niedostosowanej do warunków drogowych, dochodzi do wielu wypadków i kolizji. Aby temu zapobiec, w czasie trwania akcji, ustawionych będzie na terenie całego kraju – szczególnie przy drogach wylotowych większych miast – 450 billboardów firmy Stroer, 200 billboardów firmy AMS i 550 – firmy Clear Chanel.
Całkowity zysk z realizacji tegorocznej edycji kampanii zostanie przeznaczony na budowę pierwszego w Polsce Centrum Terapeutyczno-Wypoczynkowego dla dzieci – ofiar wypadków – w Dźwirzynie k. Kołobrzegu.
Partnerami kampanii są Gillette, Compensa i Plus. Kreację przygotowała agencja reklamowa Euro RSCG.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy