logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Sześć projektów społecznych od Groupona
02.10.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Sześć projektów społecznych od Groupona



Siłownia w parku na warszawskim Mokotowie, bezpieniężna kawiarnia w Krakowie, ożywienie wrocławskiego Nadodrza i studio muzyczne w Gdańsku – to między innymi na te projekty najchętniej głosowali internauci na platformie Groupon Starter.

Groupon Starter jest platformą, na której mieszkańcy sześciu polskich miast – Krakowa, Poznania, Łodzi, Aglomeracji Trójmiasta (Gdańsk, Gdynia, Sopot), Warszawy i Wrocławia – mogli od 5 do 31 sierpnia przedstawić własne propozycje inicjatyw społecznych. Wpłynęło ponad 120 projektów. Przedstawiciele firmy wybrali po trzy najciekawsze w każdym mieście. Ostateczny wybór projektów leżał w rękach internautów. W głosowaniu trwającym od 3 do 15 września oddano prawie 16 tysięcy głosów, które wyłoniły sześciu zwycięzców. Ich projekty zostaną nagrodzone grantami o wartości 10 tysięcy złotych każdy. Prace nad wprowadzeniem inicjatyw w życie rozpoczną się od października.

Inspiracją do powstania platformy było badanie przeprowadzone przez TNS Polska na zlecenie Groupon Polska. Raport z badania wykazał, że większość Polaków lubi i chce pracować w grupie na rzecz lokalnej społeczności, ale wielu nie wie, w jaki sposób może się w taką pracę zaangażować.

Więcej informacji o projekcie Groupon Starter pod adresem: starter.groupon.pl








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek