Siłownia w parku na warszawskim Mokotowie, bezpieniężna kawiarnia w Krakowie, ożywienie wrocławskiego Nadodrza i studio muzyczne w Gdańsku – to między innymi na te projekty najchętniej głosowali internauci na platformie Groupon Starter.
Groupon Starter jest platformą, na której mieszkańcy sześciu polskich miast – Krakowa, Poznania, Łodzi, Aglomeracji Trójmiasta (Gdańsk, Gdynia, Sopot), Warszawy i Wrocławia – mogli od 5 do 31 sierpnia przedstawić własne propozycje inicjatyw społecznych. Wpłynęło ponad 120 projektów. Przedstawiciele firmy wybrali po trzy najciekawsze w każdym mieście. Ostateczny wybór projektów leżał w rękach internautów. W głosowaniu trwającym od 3 do 15 września oddano prawie 16 tysięcy głosów, które wyłoniły sześciu zwycięzców. Ich projekty zostaną nagrodzone grantami o wartości 10 tysięcy złotych każdy. Prace nad wprowadzeniem inicjatyw w życie rozpoczną się od października.
Inspiracją do powstania platformy było badanie przeprowadzone przez TNS Polska na zlecenie Groupon Polska. Raport z badania wykazał, że większość Polaków lubi i chce pracować w grupie na rzecz lokalnej społeczności, ale wielu nie wie, w jaki sposób może się w taką pracę zaangażować.
Więcej informacji o projekcie Groupon Starter pod adresem: starter.groupon.pl
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
19.05.2023
Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany