Kreacje / printy, Kampanie, Norwegia, Prawa człowieka, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 18.02.2021
Szczepionka nie jest luksusem
W świecie drastycznych nierówności społecznych nawet tak uniwersalne prawa, jak prawo do ochrony zdrowia, stają się dobrami luksusowymi. W wymowny sposób ukazuje to norweska kampania społeczna, przyrównująca szczepionkę na Covid-19 do drogich perfum, na które stać jedynie nielicznych.
Rozwinięciem kampanii są spoty, będące wizualnym „przedłużeniem” posterów. Można je obejrzeć TUTAJ i TUTAJ.
Nazwa kampanii:
Don't let the vaccine become a luxury
Czas:
2021.1.17
Tematy:
Prawa człowieka, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Norwegia
Nadawca:
Unicef
Media:
print, film
Wykonawca:
Tante Randi, Norway
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie