Wystartowała pierwsza edycja konkursu graficznego „Adobe Creative Search 4 Ideas” polskiego oddziału Adobe. Jego przedmiotem jest stworzenie kreacji do kampanii społecznej Banków Żywności. Jej tematem jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności i zachęcenie do zmiany negatywnych postaw w tym zakresie.
Kategorie konkursu:
Grafika statyczna – prace w formie projektów plakatu, billboardu, reklamy prasowej;
Grafika dynamiczna lub aplikacja – prace w formie baneru ruchomego lub statycznego, animacji np., z wykorzystaniem elementów 3D; grafiki na urządzenie przenośne (np. telefony);
Video – prace w formie filmu video, filmu z wykorzystaniem efektów specjalnych, storyboardu.
Kampania – spójne prace przynajmniej w dwóch kategoriach (np. plakat i baner internetowy), zgodnie z odpowiednią specyfikacją dla danej kategorii i formy.
Przed rozpoczęciem prac warto zapoznać się z briefem.
Nagrody w konkursie to umieszczenie prac w wirtualnej galerii Adobe i publikacja w kalendarzu pokonkursowym, oraz pakiety graficzne Adobe Creative Suite 4, monitory EIZO, drukarki EPSON, tablety Wacom. Dla najlepszych twórców organizatorzy mają też zaproszenia na warsztaty graficzne i imprezę finałową oraz udział w warsztatach organizowanych przez Akademię Fotografii. Wśród uczestników konkursu rozlosowane zostaną dodatkowo wejściówki na specjalne konkursowe warsztaty fotograficzne z Tomaszem Tomaszewskim.
Prace można zgłaszać na stronie www.cs4ideas.pl do końca lipca. Osobne wyróżnienia przyzna też Federacja Polskich Banków Żywności oraz publiczność „Adobe Creative Serach 4 Ideas”.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS