Piotr Cyrwus oraz Lekko Stronniczy – Karol Paciorek i Włodek Markowicz – wystąpili w kampanii promującej lokalne tradycje i zwyczaje z Małopolski oraz zachęcającej do spędzenia świąt w regionie w tradycyjny sposób.
Kampania "Święta jak w Domu. Małopolska" odbywa się przez cały grudzień i angażujeblogerów z Małopolski, znanych Małopolan, członków Rady Ekspertów Marki Małopolska oraz laureatów konkursu na pamiątkę bożonarodzeniową z Małopolski, a także mieszkańców Małopolski i jej sympatyków, dla których przygotowano konkurs związany ze świętami. Na stronach internetowych: www.swietajakwdomu.pl oraz www.fb.com/lubiemalopolske znajdują się przepisy na małopolskie potrawy, porady świąteczne, konkurs z nagrodami, kreator kartek dla tych, którzy chcą stworzyć autorskie życzenia z małopolskim akcentem oraz filmy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
23.04.2025
Jak czytają Polacy?
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
18.04.2025
„Klara buduje” — Erbud walczy ze stereotypami w budownictwie
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów