logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Światowy Dzień Wody w Nałęczowie
26.03.2018
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Światowy Dzień Wody w Nałęczowie



Światowy Dzień Wody został zainicjowany przez ONZ, by zwrócić uwagę społeczną, że ponad miliard ludzi na świecie cierpi z powodu braku dostępu do wody pitnej. Z tej okazji, w piątek, 23 marca, w zakładzie produkcyjnym w Nałęczowie, firma Nestlé Waters zorganizowała zajęcia edukacyjne dla najmłodszych.. Goście dowiedzieli się w jaki sposób dbać o ochronę wody oraz jak prawidłowo nawadniać swój organizm.

”Od najmłodszych lat każdy, nawet najmniejszy człowiek, powinien posiadać świadomość, że to dzięki wodzie istniejemy na Ziemi. Wodę należy pić, aby prawidłowo nawadniać organizm, dbać o jej zasoby i mądrze nimi gospodarować. Dlatego edukujemy dzieci od najmłodszych lat, pokazujemy i prezentujemy właściwe postawy proekologiczne” – mówi Agata Czarnecka, dyrektor fabryki Nestlé Waters w Nałęczowie.” Nestlé od kilku lat organizuje szkolenia edukacyjne dla dzieci w szkołach podstawowych z zakresu ochrony zasobów wodnych i prawidłowego nawodnienia organizmu.

W ramach Światowego Dnia Wody w zakładzie produkcyjnym w Nałęczowie, firma Nestlé Waters zorganizowała zajęcia edukacyjne dla najmłodszych. Goście przyjechali do fabryki specjalnie zorganizowanymi autobusami. Wszyscy zapoznali się z zasadami bezpieczeństwa w poruszaniu się po fabryce i ubrali w ochronną odzież. Rozpoczęły się zajęcia i zwiedzanie zakładu.

   

 

W każdej fabryce Nestlé w Polsce zainstalowane są precyzyjne wodomierze, dzięki czemu firma ma pełną kontrolę nad zużyciem wody podczas procesu produkcji. W zakładach wprowadzono też instrukcję „Mapowanie wody i ocena szans” – obejmuje ona tworzenie tak zwanych map wody w fabryce. Pracownicy Nestlé biorą udział w regularnych szkoleniach w tym obszarze, w ramach Systemu Zarządzania Nestlé (NEMS – Nestlé Environment Management System), aby w pełni korzystać z dostępnych rozwiązań i przekładać zdobytą wiedzę w codzienną praktykę.

 

CSR Nestle Światowy Dzień Wody







10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek