logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Świąteczne „jaja” nie na żarty
23.03.2015
Tematy: Kampanie, Polska, Obronność i bezpieczeństwo

Świąteczne „jaja” nie na żarty

Your browser does not support the video tag.


Wystarczy trochę uwagi, aby "nie dać się zrobić w jajo" i uniknąć kradzieży w autobusie. W okresie przedświątecznym kieszonkowi złodzieje działają intensywniej, wykorzystując zabieganie podróżnych i większy tłok w komunikacji miejskiej.

Od 23 marca w pojazdach Zarządu Transportu Miejskiego będą o tym przypominać plakaty z hasłem "Nie daj się zrobić w jajo". To kolejna odsłona kampanii społeczno-edukacyjnej, którą ZTM prowadzi wspólnie z Wydziałem Wywiadowczo-Patrolowym Komendy Stołecznej Policji. Kampania potrwa do 6 kwietnia. Plakaty nakłaniające do zachowania większej czujności będzie można zobaczyć w Punktach Obsługi Pasażerów ZTM, w gablotach na stacjach metra oraz w wybranych pojazdach komunikacji miejskiej. Na ekranach LCD umieszczonych w taborze będzie można także zobaczyć spoty informacyjne.

Warszawska policja opracowała krótki zbiór zasad bezpieczeństwa, do których przestrzegania zachęca kampania:

1. Torebkę zawsze trzymaj zamkniętą przed sobą.

2. Nie pokazuj zawartości portfela.

3. Noś przy sobie tylko niezbędną gotówkę.

4. Nie noś portfela w tylnych kieszeniach spodni.

5. Nie noś portfela w zewnętrznych kieszeniach ubrania.

W akcji uczestniczą policjanci prewencji i nieumundurowani wywiadowcy, którzy będą podróżować w pojazdach komunikacji miejskiej oraz pojawią się też tam, gdzie swoich ofiar mogą szukać złodzieje.



Nazwa kampanii:
Nie daj się zrobić w jajo
Czas:
2015.3.23 - 2015.4.6
Nadawca:
Zarząd Transportu Miejskiego
Media:
Plakaty, spoty w komunikacji miejskiej
Wykonawca:
Zarząd Transportu Miejskiego
Adresaci:
Pasażerowie warszawskiej komunikacji miejskiej





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek