logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Świąteczna Zbiórka Żywności w Tesco
04.12.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Świąteczna Zbiórka Żywności w Tesco



W miniony weekend, w sklepach Tesco w całej Polsce, odbyła się Świąteczna Zbiórka Żywności organizowana przez Federację Polskich Banków Żywności. Zebrano ponad 90 tys. kg produktów.

W dniach 29 listopada – 1 grudnia klienci sklepów Tesco mogli wziąć udział w Świątecznej Zbiórce Żywności i tym samym wesprzeć osoby najbardziej potrzebujące. Akcja odbyła się równocześnie w 218 sklepach Tesco w całej Polsce. Do całej puli zebranych produktów Tesco zobowiązało się dołożyć dodatkowe 20% żywności.

Tesco Polska od 2000 r. współpracuje z Federacją Polskich Banków Żywności, włączając się w ogólnopolskie zbiórki Federacji i pozyskując ok. 10% rocznej zbiórki w Polsce. Produkty za pośrednictwem organizacji charytatywnych, przekazywane są najbardziej potrzebującym. Z pomocy korzystają przede wszystkim niedożywione dzieci, ubogie rodziny, osoby niepełnosprawne, chore, a także ludzie w podeszłym wieku i bezdomni.

Tegoroczna przedświąteczna akcja w sklepach Tesco odbyła się w ramach projektu „Tesco. Oszczędzam. Nie marnuję. Przekazuję”. Celem programu jest ograniczanie strat żywności oraz przekazywanie jej potrzebującym, a także redukcja zjawiska marnowania żywności poprzez edukację dostawców oraz konsumentów.

W październiku tego roku Tesco wykorzystało nowe możliwości otwarte przez zmianę ustawy o opodatkowaniu przekazywania żywności na cele charytatywne. Od tego czasu do Banków Żywności trafiły ponad 3 tony żywności.

 








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek