logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  15.09.2008

Świadomy spacerownik



Ruszył nowy projekt Polskiej Zielonej Sieci we współpracy z Grupą eFTe – „Świadoma konsumpcja. Praktyczny przewodnik po Warszawie/Krakowie”. Celem tego projektu jest promocja produktów i usług firm społecznie odpowiedzialnych oraz inicjatyw społecznych promujących świadomą konsumpcję. Efektem będzie „Spacerownik po świadomej konsumpcji” dla Krakowa i Warszawy.

Organizatorzy zapraszają do współtworzenia publikacji i zgłaszania potencjalnych miejsc do Spacerownika. Poszukiwane są miejsca w Krakowie i Warszawie ułatwiające konsumentom podejmowanie świadomych decyzji – ciekawe sklepy, kawiarnie, lub punkty usług; miejsca propagujących ochronę środowiska i społeczne zaangażowanie, przodujące w produktach organicznych, fairtrade, handmade, innowacyjne pomysły odzysku starych, niepotrzebnych rzeczy, redukujących ilość wytwarzanych odpadów oraz miejsca propagujących świadome zakupy: miejsca debat, warsztatów, pokazów filmów.

Spacerownik będzie wskazywać miejsca ważne z perspektywy odpowiedzialnego konsumenta. Według wstępnego zamysłu będą to trzy kategorie miejsc:
– sklepy i kawiarnie sprzedające produkty ekologiczne i Fairtrade;
– punkty sprzedające rzeczy i usługi z recyklingu/handmade oraz miejsca, w których można wymienić/naprawić rzeczy użytkowe (odnowione meble, ręcznie robioną biżuterię, miejsca naprawy/reperacji rzeczy uszkodzonych/zepsutych, wypożyczalnie rowerów);
– inne miejsca propagujące świadomą, odpowiedzialną konsumpcję i działające według zrównoważonych wzorców (klubokawiarnie prowadzące działalność informacyjną, miejsca, w których odbywają się bezpłatne warsztaty, imprezy kulturalne, pokazy filmów, debaty itp).

Prezentacja miejsc w Spacerowniku będzie uwzględniała opis miejsca, fotografię, dokładne dane adresowe oraz lokalizację na mapie. Spacerowniki będą wydane w nakładzie 3000 egz. (1500 egz. dla Krakowa + 1500 egz. dla Warszawy) i dystrybuowane w miejscach opisanych w Spacerownikach, w punktach informacji turystycznych, w miejscach inicjatyw młodzieżowych, na uczelniach oraz w popularnych miejscach typu kawiarnie, kina, galerie.

Sugestie należy wysyłać na adres: g.krzystkiewicz@zielonasiec.pl


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 29.04.2022

    Polonez na Krajowej liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego


  • 28.04.2022

    Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji


  • 27.04.2022

    Na Disney Channel rusza pasmo w polskim języku migowym (PJM)


  • 25.04.2022

    „Kawa za książkę” w Green Caffè Nero


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek