logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  26.02.2009

Świadome piękno



Operacje plastyczne stają się coraz bardziej popularne i łatwiej dostępne. Z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP we wrześniu 2008 roku wynika, że prawie 58% Polek chciałoby wydawać więcej pieniędzy na urodę i modę. Ponad 40% kobiet używa kosmetyków poprawiających wygląd skóry. 67% Polaków nie potrafi wymienić żadnego zabiegu z zakresu medycyny estetycznej, prawie tyle samo respondentów twierdzi, że takie zabiegi może wykonywać kosmetyczka lub nie wie, kto jest w tym kompetentny. Takie wskaźniki stają się przepustką dla wielu oszustów, którzy bogacą się kosztem zdrowia swoich klientów.

Kampania „Świadome piękno”, która rozpoczęła się 28 października 2008 r., zorganizowana przez szwedzką firmę biotechnologiczną Q-MED, ma na celu zwrócenie uwagi konsumentów i lekarzy na jakość oraz bezpieczeństwo preparatów stosowanych w medycynie estetycznej.

– Wokół medycyny estetycznej powstało teŜ wiele mitów i uprzedzeń. Kampanię „Świadome piękno” adresujemy zarówno do pacjentów, jak i do specjalistów, aby podnieść poziom wiedzy, bezpieczeństwa i jakości wykonywanych zabiegów – mówi Krzysztof Buchowiecki, Dyrektor Generalny Q-MED Polska.

Kampania wspierana jest przez ekspertów w dziedzinie chirurgii plastycznej, znanych lekarzy, producentów wypełnień i „ulepszaczy ciała” i Sekcję Medycyny Estetycznej Polskiego Towarzystwa Lekarskiego.

Na potrzeby kampanii powstała strona www.swiadomepiekno.pl, na której zamieszczono informacje dotyczące medycyny estetycznej, artykuły o najnowszych trendach i standardach bezpieczeństwa zabiegów oraz listę bezpiecznych gabinetów. Dedykowana aplikacja umożliwia internautom zadawanie pytań ekspertom.
A. Kropelnicka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek