logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  03.10.2013

Suma różnych zdarzeń

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Tradycyjne zdjęcia połączono z prostą animacją, będącą retrospekcją z wydarzeń, które miały miejsce chwilę wcześniej.

Kampania "Kieruj się rozsądkiem", przygotowana na zlecenie Komendy Głównej Policji, będzie realizowana w trzech odsłonach i zaadresowana jest do wszystkich uczestników ruchu drogowego, ze szczególnym uwzględnieniem motocyklistów, osób starszych (+60) i pieszych. Trzy spoty (na razie wyemitowano pierwszy z nich) odwołują się do wyobraźni uczestników ruchu drogowego. Emisja rozpoczęła się 1 października i będzie trwać do końca miesiąca na antenie najważniejszych stacji telewizyjnych – TVP1, TVP2, TVN i Polsatu oraz w ich kanałach tematycznych. Jako tło muzyczne dla spotów wykorzystano fragmenty piosenki zespołu MoMo, formacji znanej z telewizyjnego Must be the music i Super Premier festiwalu opolskiego.

Nie zależało nam wzbudzaniu w widzach poczucia przerażenia i graniu na silnych uczuciach negatywnych. Nasze spoty w gruncie rzeczy mają wydźwięk pozytywny. Cofamy w nich czas pokazując składowe wypadku, do którego mogło by nie dojść gdyby kierowcy zachowali ostrożność i wykazali się większą wyobraźnią – mówi  Rafał Forkasiewicz, autor scenariuszy.

Nowa kampania społeczna jest odpowiedzią policji na potrzebę zwiększenia świadomości Polaków na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego. Mimo spadku liczby wypadków drogowych i ich ofiar, stan bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce wciąż jest niezadowalający. W 2012 roku na milion mieszkańców naszego kraju liczba zabitych w wypadkach wyniosła 93 (w Niemczech 44, we Francji 56, w Anglii 28, w Słowacji 55). "Kieruj się rozsądkiem" ma na celu uświadomienie uczestnikom ruchu drogowego, że prawidłowe zachowania na drodze, życzliwość w stosunku do innych, brak agresji, przestrzeganie przepisów prawa wpłyną na jakość ich życia. Celem kampanii jest zmiana nawyków wśród pieszych, seniorów i motocyklistów, a także dodatkowo kierowców.

Szeroki zakres problemu zachęcał do tworzenia fragmentarycznych komunikatów do każdej z grup docelowych, tak demograficznych, jak i psychograficznych. Patrząc na problem długofalowo i z perspektywy kształtowania postaw społecznych należało jednak określić wspólną ideę i cel wszystkich przekazów dotyczących bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu. W budowaniu strategii zdecydowaliśmy się na znalezienie wspólnej idei, którą według naszej analizy okazało się odwołanie do wzajemnego szacunku i zrozumienia innych uczestników ruchu drogowego – mówi Jan Prószyński, Strategy & Communications Manager w FKS.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Kieruj się rozsądkiem
Czas:
2013.10.1 - 2013.10.30
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Polska
Nadawca:
Komenda Główna Policji
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Fabryka Komunikacji Społecznej
Adresaci:
Uczestnicy ruchu drogowego, przede wszystkim motocykliści, osoby starsze, piesi





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek