logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Stypendia dla gimnazjalistów od Grupy Inwest
01.10.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Stypendia dla gimnazjalistów od Grupy Inwest



Grupa Inwest – warszawska firma deweloperska – rozpoczęła działania w ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu. Firma nagrodzi stypendiami zdolną i aktywną młodzież na Pradze Południe.

We wrześniu powołany został Program Stypendialny, skierowany do aktywnych i zdolnych uczniów gimnazjów na warszawskiej Pradze Południe, gdzie przedsiębiorca realizuje większość swoich inwestycji budowlanych. Celem programu jest promowanie wśród młodzieży idei zaangażowania społecznego i pracy nad sobą.

Do współpracy przystąpiły trzy gimnazja: Gimnazjum nr 21, Gimnazjum nr 22 i Gimnazjum nr 28. Uczniowie tych szkół, chcący ubiegać się o stypendium, muszą spełnić trzy kryteria: 1. średnia ocen na I semestr nie niższa niż 4,3; 2. udokumentowane zaangażowanie społeczno-kulturalne: działalność w organizacjach pozarządowych, wolontariat, pomoc potrzebującym, harcerstwo, aktywność w samorządzie szkolnym, działalność artystyczna, inne projekty kulturalne, sportowe lub społeczne; 3. udokumentowane osiągnięcia w konkursach sportowych, naukowych, tematycznych, lub artystycznych. Do programu będą mogli zgłosić się pod koniec semestru.Stypendium w ramach I edycji Programu, w wysokości 300 zł miesięcznie, będzie wypłacane przez cały drugi semestr (od lutego do czerwca 2016 roku).








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek