Stwórz sobie łąkę – mieszanki nasion dzikich roślin w ofercie Lidla
Łąki nie tylko cieszą oko różnorodnością roślin i pełnią barw, ale przede wszystkim stanowią cenne otoczenie dla pszczół, motyli i innych owadów. Te posadzone są niemal identyczne jak naturalne. We wszystkich sklepach sieci Lidl Polska od poniedziałku, 17 maja można kupić różne rodzaje mieszanek nasion do stworzenia łąk kwietnych.
Na jednej łące może występować nawet 300 gatunków roślin i zwierząt. Szczególnie pszczoły odgrywają ogromną rolę w ekosystemie, m.in. zapylając rośliny. Łąka to również rozwiązanie bardziej ekologiczne niż trawnik – korzenie jej roślin są długie, dzięki czemu wchłania dwa razy więcej wody niż trawa i doskonale radzi sobie w trakcie suszy, a podczas obfitych deszczy chroni przed podtopieniami. W ciągu jednego sezonu trawnik wymaga koszenia ok. 20 razy, natomiast łąka jedynie dwóch. Można ją również kosić z wykorzystaniem kosy, co jest bardziej przyjazne środowisku niż kosiarka. Zaletą łąki jest to, że nie wymaga żadnych środków chemicznych ani nawozów. Krótko mówiąc, same plusy.
Sieć Lidl Polska w swojej najnowszej ofercie proponuje różne mieszanki nasion dzikich roślin do nasadzenia łąk. Jest to doskonała zabawa i edukacja dla najmłodszych oraz wsparcie dla środowiska. Jednocześnie łąka odpłaci się nam swoim pięknem i kolorem. W ofercie od poniedziałku, 17 maja w sprzedaży są dostępne różne warianty nasion, w tym: mieszanka dzikich roślin przyjazna pszczołom, mieszanka roślin wabiących motyle, mieszanka roślin dziko rosnących, mieszanka roślin o pachnących kwiatach oraz mieszanka roślin „na ostatnią chwilę”. Jedno opakowanie nasion kosztuje 19,99 zł i starcza na obsianie 25 mkw powierzchni. Producentem mieszanek jest polskie przedsiębiorstwo z rodzinną tradycją – W. Legutko.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.11.2024
Nie daj się trollom!
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!