logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Studio 102 wydało charytatywny kalendarz
25.10.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Studio 102 wydało charytatywny kalendarz



W ramach Projektu Mistrzowie, organizowanego przez agencję reklamową Studio 102, powstało II wydanie kalendarza – charytatywnej cegiełki, z której sprzedaży całkowity dochód przeznaczany jest rokrocznie na inny celow pomocowy. W roku 2013 przedsięwzięcie jest organizowane dla 86 podopiecznych, zamieszkujących Domy dla Dzieci prowadzone przez Gdańską Fundację Innowacji Społecznej.

Kalendarz prezentuje 12 osób z Trójmiasta, ambasadorów projektu. Na kartach kalendarza została uwieczniona m.in.: Grażyna Wolszczak – aktorka, Mateusz Kusznierewicz – sportowiec, Mirosław Baka – aktor, Sławek Jaskułke – pianista jazzowy, Henryk Cześnik – malarz, Leszek Bzdyl – tancerz i choreograf.

Sprzedaż kalendarza potrwa do końca roku. Kalendarz kupić można na stronie projektu www.projekt-mistrzowie.pl lub u partnerów akcji: w cukierniach T. Deker Pattisier & Chocolatier, Clubie Fryzjerskim Alternative oraz Cafe Kuźnia.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek