Gdyńska agencja reklamowa Studio 102 opublikowała podsumowanie Projektu Mistrzowie, prowadzonej przez siebie akcji z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.
Akcja prowadzona jest wraz z ponad 40 partnerami. Podczas II edycji działania kierowane były na rzecz pomocy dla 86 mieszkańców Domów dla Dzieci prowadzonych przez Gdańską Fundację Innowacji Społecznej. Łącznie pomoc miała wartość 128 697,78 złotych. Środki materialne pochodziły od sponsorów i partnerów, a także ze sprzedaży charytatywnego kalendarza z 12 trójmiejskimi „Mistrzami” – ambasadorami projektu.
Działanie, zrzeszające pomorski biznes, organizowało pomoc w różnej postaci. Z funduszy zgromadzonych przez Projekt Mistrzowie opłacono między innymi 2 wyjazdy zimowe dla wychowanków Domów dla Dzieci, środki czystości, piec grzewczy, czy meble. Wśród dóbr przekazanych przez partnerów znalazły się również zabawki, gry, maskotki, słodycze i inne potrzebne dzieciom rzeczy.
Jak podkreślają organizatorzy projektu, znaczenie miało dla nich także zrzeszanie trójmiejskiej społeczności, biznesu oraz organizacji społecznych, a także poruszanie istotnych lokalnych spraw. Do działania zaproszono 12 „Mistrzów” – autorytety ze świata sportu, kultury, społeczników, którzy biorąc udział w wydarzeniach i spotkaniach w ramach projektu, mieli inspirować społeczności do działania.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy