Gdyńska agencja reklamowa Studio 102 opublikowała podsumowanie Projektu Mistrzowie, prowadzonej przez siebie akcji z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu.
Akcja prowadzona jest wraz z ponad 40 partnerami. Podczas II edycji działania kierowane były na rzecz pomocy dla 86 mieszkańców Domów dla Dzieci prowadzonych przez Gdańską Fundację Innowacji Społecznej. Łącznie pomoc miała wartość 128 697,78 złotych. Środki materialne pochodziły od sponsorów i partnerów, a także ze sprzedaży charytatywnego kalendarza z 12 trójmiejskimi „Mistrzami” – ambasadorami projektu.
Działanie, zrzeszające pomorski biznes, organizowało pomoc w różnej postaci. Z funduszy zgromadzonych przez Projekt Mistrzowie opłacono między innymi 2 wyjazdy zimowe dla wychowanków Domów dla Dzieci, środki czystości, piec grzewczy, czy meble. Wśród dóbr przekazanych przez partnerów znalazły się również zabawki, gry, maskotki, słodycze i inne potrzebne dzieciom rzeczy.
Jak podkreślają organizatorzy projektu, znaczenie miało dla nich także zrzeszanie trójmiejskiej społeczności, biznesu oraz organizacji społecznych, a także poruszanie istotnych lokalnych spraw. Do działania zaproszono 12 „Mistrzów” – autorytety ze świata sportu, kultury, społeczników, którzy biorąc udział w wydarzeniach i spotkaniach w ramach projektu, mieli inspirować społeczności do działania.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów