logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Strusiopisanki w Holiday Inn
08.04.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Strusiopisanki w Holiday Inn



Po raz kolejny w Lany Poniedziałek, 13 kwietnia o godzinie 13.00, w hotelu Holiday Inn Warszawa Józefów odbędzie się charytatywna aukcja „strusiopisanek” wykonanych przez znane osoby.

Całkowity dochód z ich sprzedaży przekazany zostanie na rzecz lokalnych ośrodków kultury i pomocy społecznej. Podczas tegorocznej aukcji na sprzedaż wystawione zostaną pisanki ze strusich jaj z autografami:
Krzysztofa Zanussiego, reżysera
Leszka Blanika, mistrza olimpijskiego w gimnastyce
zespołu KOMBI
Dominiki Ostałowskiej, aktorki
Beaty Sadowskiej, prezenterki TV
Małgorzaty Foremniak, aktorki
Bogusława Lindy, aktora
Przemysława Salety, boksera
Martyny Wojciechowskiej, podróżniczki i prezenterki TV
Tomasza Karolaka, aktora
Darii Widawskiej, aktorki
Bartłomieja Świderskiego, aktora
Katarzyny Cichopek, aktorki i prezenterki TV
Marcina Hakiela, tancerza
Macieja Wrony, dziennikarza

Chęć udziału w aukcji można zgłaszać pod adresem: aleksandra.zuraw@holiday.aquila.pl

Zebrane podczas ubiegłorocznej aukcji strusiopisanek pieniądze zostały przekazane na rzecz Domu Dziecka w Józefowie.

Hotel Holiday Inn Warszawa Józefów należy do sieci Intercontinental Hotels Group – największej na świecie sieci hotelowej, skupiającej ponad 3500 hoteli.
M. Czerepak








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek