logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Ströer Media dla UNICEF Polska
18.07.2018
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Ströer Media dla UNICEF Polska



Społeczna kampania Stroer Media dla UNICEF Polska promuje dwie inicjatywy prowadzone obecnie przez UNICEF Polska – „Dla każdego dziecka” oraz „Więcej niż dzień”. Promocja obejmuje nośniki reklamowe OOH oraz Digital w wagonach Warszawskiego Metra oraz targetowaną reklamę online na kilkudziesięciu stronach internetowych sieci reklamowej Stroer Digital. Działania są prowadzone od 20 czerwca 2018r.

UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej – UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. UNICEF nie jest finansowany przez ONZ i dlatego potrzebuje wsparcia Darczyńców, aby nieść pomoc dzieciom.

Malado jest zdrowym i silnym noworodkiem. Urodziła się w szpitalu w Mali. „Kiedy rodziłam córkę, ból był bardzo silny….

Opublikowany przez UNICEF Poland Wtorek, 17 lipca 2018

 

Współpraca pomiędzy Stroer Media, a UNICEF Polska obejmuje udostępnienie nośników oraz pomoc graficzną przy tworzeniu kreacji Dodatkowo część nośników zawierać będzie kreacje zachęcające firmy do działań CSR i wspierania akcji UNICEF. Reklamy będą znajdować się na tzw. ramkach w wagonach metra, ekranach LCD oraz na kilkudziesięciu witrynach sieci Stroer Digital.

„Cieszymy się, że możemy stać się częścią tak szlachetnej inicjatywy. Jesteśmy pewni, że zintegrowane działania Outdoor i Digital skutecznie pomogą UNICEF w realizacji celów obu akcji. Reklama zewnętrzna bardzo skutecznie zwraca uwagę odbiorców na problemy społeczne. Lokalizacja kampanii w Warszawskim Metrze, którym dzienne podróżuje ponad 700 tysięcy pasażerów gwarantuje szeroki zasięg. Dodatkowo chcemy wzmocnić oddziaływanie geotargetowaną reklamą online, która przypomni odbiorcom o kampanii i umożliwi bezpośrednie przejście na stronę UNICEF i wsparcie organizacji” – mówi Marcin Gudowicz, V-ce Prezes Stroer Media.

„Kiedy twojemu dziecku zapalają się iskierki w oczach tylko dlatego, że ty wchodzisz do pokoju, to najlepsze uczucie na…

Opublikowany przez UNICEF Poland Środa, 4 lipca 2018

Jesteśmy bardzo wdzięczni Stroer Media za wsparcie przy realizacji kampanii. Na szczególną uwagę zasługuje nasza akcja „Więcej niż dzień”, której celem jest zebranie środków na ratowanie życia i zdrowia noworodków na świecie oraz zapewnienie matkom odpowiedniej opieki okołoporodowej. Cieszymy się, że w kreacjach znalazło się również zachęcenie dla firm do podejmowania działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz możliwości współpracy z UNICEF Polska. Dziękujemy także grafikom ze Stroer Media za pomoc przy tworzeniu kreacji. ­– mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.    

To nie pierwsza akcja społeczna firmy Stroer, zorganizowana z wykorzystaniem nośników w warszawskiego metrze. W poprzednich Stroer m.in. wspólnie z Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy promował znajomość zasad pierwszej pomocy oraz wspierał National Geographic w kampanii nt. zwierząt zagrożonych wyginięciem. tröer Media SE jest wiodącym dostawcą usług reklamowych out-of-home oraz online. Firma oferuje zindywidualizowane i w pełni zintegrowane rozwiązania komunikacyjne klasy premium.

Szczegółowe informacje o działaniach UNICEF Polska znajdują się na stronie https://www.unicef.pl

 

CSR Unicef Polska Stroer







06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek