Społeczna kampania Stroer Media dla UNICEF Polska promuje dwie inicjatywy prowadzone obecnie przez UNICEF Polska – „Dla każdego dziecka” oraz „Więcej niż dzień”. Promocja obejmuje nośniki reklamowe OOH oraz Digital w wagonach Warszawskiego Metra oraz targetowaną reklamę online na kilkudziesięciu stronach internetowych sieci reklamowej Stroer Digital. Działania są prowadzone od 20 czerwca 2018r.
UNICEF to organizacja humanitarna i rozwojowa działająca na rzecz dzieci. Od ratujących życie szczepień, przez budowę szkół, po natychmiastową pomoc w sytuacji klęski humanitarnej – UNICEF robi wszystko, aby dzieciom żyło się lepiej. Pracuje w małych wioskach i z rządami państw, bo uważa, że każde dziecko, niezależnie od miejsca urodzenia, koloru skóry czy religii, ma prawo do zdrowego i bezpiecznego dzieciństwa. UNICEF nie jest finansowany przez ONZ i dlatego potrzebuje wsparcia Darczyńców, aby nieść pomoc dzieciom.
Malado jest zdrowym i silnym noworodkiem. Urodziła się w szpitalu w Mali. „Kiedy rodziłam córkę, ból był bardzo silny….
Opublikowany przez UNICEF Poland Wtorek, 17 lipca 2018
Współpraca pomiędzy Stroer Media, a UNICEF Polska obejmuje udostępnienie nośników oraz pomoc graficzną przy tworzeniu kreacji Dodatkowo część nośników zawierać będzie kreacje zachęcające firmy do działań CSR i wspierania akcji UNICEF. Reklamy będą znajdować się na tzw. ramkach w wagonach metra, ekranach LCD oraz na kilkudziesięciu witrynach sieci Stroer Digital.
„Cieszymy się, że możemy stać się częścią tak szlachetnej inicjatywy. Jesteśmy pewni, że zintegrowane działania Outdoor i Digital skutecznie pomogą UNICEF w realizacji celów obu akcji. Reklama zewnętrzna bardzo skutecznie zwraca uwagę odbiorców na problemy społeczne. Lokalizacja kampanii w Warszawskim Metrze, którym dzienne podróżuje ponad 700 tysięcy pasażerów gwarantuje szeroki zasięg. Dodatkowo chcemy wzmocnić oddziaływanie geotargetowaną reklamą online, która przypomni odbiorcom o kampanii i umożliwi bezpośrednie przejście na stronę UNICEF i wsparcie organizacji” – mówi Marcin Gudowicz, V-ce Prezes Stroer Media.
„Kiedy twojemu dziecku zapalają się iskierki w oczach tylko dlatego, że ty wchodzisz do pokoju, to najlepsze uczucie na…
Opublikowany przez UNICEF Poland Środa, 4 lipca 2018
Jesteśmy bardzo wdzięczni Stroer Media za wsparcie przy realizacji kampanii. Na szczególną uwagę zasługuje nasza akcja „Więcej niż dzień”, której celem jest zebranie środków na ratowanie życia i zdrowia noworodków na świecie oraz zapewnienie matkom odpowiedniej opieki okołoporodowej. Cieszymy się, że w kreacjach znalazło się również zachęcenie dla firm do podejmowania działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz możliwości współpracy z UNICEF Polska. Dziękujemy także grafikom ze Stroer Media za pomoc przy tworzeniu kreacji. – mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.
To nie pierwsza akcja społeczna firmy Stroer, zorganizowana z wykorzystaniem nośników w warszawskiego metrze. W poprzednich Stroer m.in. wspólnie z Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy promował znajomość zasad pierwszej pomocy oraz wspierał National Geographic w kampanii nt. zwierząt zagrożonych wyginięciem. tröer Media SE jest wiodącym dostawcą usług reklamowych out-of-home oraz online. Firma oferuje zindywidualizowane i w pełni zintegrowane rozwiązania komunikacyjne klasy premium.
Szczegółowe informacje o działaniach UNICEF Polska znajdują się na stronie https://www.unicef.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy