────── 09.07.2015
Strach jako narzędzie w kampaniach społecznych. Matka i dziecko w wybranych kampaniach prozdrowotnych
Praca przedstawia analizę wykorzystywania strachu w kampaniach społecznych. Rozdział teoretyczny wyjaśnia pojęcie kampanii społecznych, opisuje techniki marketingowe w nich wykorzystywane, określa nadawcę i odbiorcę kampanii. W tym kontekście poruszane są zagadnienia związane z zasadnością wykorzystywania strachu i czynnikami mającymi wpływ na odbiór kampanii. W pracy prezentowana jest typologia oraz klasyfikacja narzędzi kampanii społecznych ze szczególnym uwzględnieniem obrazu matki i dziecka. Istotę pracy stanowi analiza ilościowa i jakościowa trzech prozdrowotnych kampanii społecznych. Wybrane materiały audiowizualne analizowane są w oparciu o klucz kodowy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.02.2025
Co Polacy wiedzą o kaucji?
-
03.02.2025
Dzieci w Polsce mniej szczęśliwe. Dlaczego?
-
29.01.2025
Czterdziestolatkowie nie myślą o emeryturze
-
27.01.2025
Płonące elektryki — prawda czy mit?
-
09.01.2025
Tradycyjna telewizja czy streaming? Przyszłość mediów w dobie platform cyfrowych
-
07.01.2025
Pies to zdrowie!