────── 09.07.2015
Strach jako narzędzie w kampaniach społecznych. Matka i dziecko w wybranych kampaniach prozdrowotnych
Praca przedstawia analizę wykorzystywania strachu w kampaniach społecznych. Rozdział teoretyczny wyjaśnia pojęcie kampanii społecznych, opisuje techniki marketingowe w nich wykorzystywane, określa nadawcę i odbiorcę kampanii. W tym kontekście poruszane są zagadnienia związane z zasadnością wykorzystywania strachu i czynnikami mającymi wpływ na odbiór kampanii. W pracy prezentowana jest typologia oraz klasyfikacja narzędzi kampanii społecznych ze szczególnym uwzględnieniem obrazu matki i dziecka. Istotę pracy stanowi analiza ilościowa i jakościowa trzech prozdrowotnych kampanii społecznych. Wybrane materiały audiowizualne analizowane są w oparciu o klucz kodowy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.02.2024
Cztery szkodliwe mity o otyłości
-
16.02.2024
Pijemy coraz mniej piwa
-
09.02.2024
Na jakie wydarzenia Polacy kupowali bilety w 2023 roku?
-
02.02.2024
Czy zagraża nam mikroplastik?
-
19.01.2024
Gdzie wyrzucić paragon, ceramikę czy tetrapaki? Polacy nadal mają z tym problem
-
12.01.2024
Trendy w marketingu online na 2024 rok — co będzie działać i sprzedawać?