Akcja Stop Bosym Stopom organizowana jest po raz trzeci, a jej celem jest zakup obuwia zimowego dla dzieci z najuboższych rodzin.
Do współpracy przy tworzenia kalendarza „Dżentelmeni 2009” zaproszono 12 aktorów oraz jednego „polityka”: Piotra Adamczyka, Alana Andersza, Jana Wieczorkowskiego, Pawła Małaszyńskiego, Szymona Bobrowskiego, Macieja Stuhra, Rafała Królikowskiego, Bartosza Opanię, Macieja Zakościelnego, Jakuba Wesołowskiego, Marcina Dorocińskiego, Michała Żebrowskiego oraz Ędwarda Ąckiego.
Wszystkie miejsca, w których realizowane były zdjęcia zostały udostępnione za darmo i wszyscy ludzie, którzy pomagali w realizacji projektu pracowali za darmo. Jedynym kosztem przedsięwzięcia był druk kalendarzy.
Główni partnerzy akcji to: Apart, Edox, Ecco (sponsorzy druku) Profilab (zapewnienie druku zdjęć wielkoformatowych na wernisaż), TVN, Onet.pl, Party, MALEMEN (partnerzy medialni, zadbali o kampanię promocyjną).
Kalendarz można kupić w drogeriach ROSSMANN na terenie całego kraju. Kosztuje 69,90 zł – jest to równowartość ceny pary butów. Kupując ten kalendarz nabywca kupuje buty dziecku, które ich nie ma.
Fotografie do kalendarza wykonał Andrzej Koziar, o wizerunek Dżentelmenów zadbała Joanna Wiła. Producentem kalendarza jest Olivier Janiak, a pomysłodawcą Patryk Wolski.
Zebrane środku zostaną przekazane na zakup butów dla najuboższych dzieci przez Zarząd Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Bydgoszczy i dofinansowanie budowy Centrum Profilaktyki Nowotworowej przy Instytucie Onkologii w Warszawie, którym zajmuje się Fundacja TVN „nie jesteś sam”.
Dzięki wszystkim, którzy kupili kalendarze w poprzednich edycjach, butami obdarowanych zostało kilka tysięcy dzieci w całej Polsce.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023
-
19.05.2023
Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”
-
11.05.2023
Koniec „charytatywnych nakrętek”
-
21.04.2023
Jak nie zmarnować szansy na Effie
-
17.04.2023
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany