logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  27.12.2008

Stop Bosym Stopom z 13 Dżentelmenami



Akcja Stop Bosym Stopom organizowana jest po raz trzeci, a jej celem jest zakup obuwia zimowego dla dzieci z najuboższych rodzin.

Do współpracy przy tworzenia kalendarza „Dżentelmeni 2009” zaproszono 12 aktorów oraz jednego „polityka”: Piotra Adamczyka, Alana Andersza, Jana Wieczorkowskiego, Pawła Małaszyńskiego, Szymona Bobrowskiego, Macieja Stuhra, Rafała Królikowskiego, Bartosza Opanię, Macieja Zakościelnego, Jakuba Wesołowskiego, Marcina Dorocińskiego, Michała Żebrowskiego oraz Ędwarda Ąckiego.

Wszystkie miejsca, w których realizowane były zdjęcia zostały udostępnione za darmo i wszyscy ludzie, którzy pomagali w realizacji projektu pracowali za darmo. Jedynym kosztem przedsięwzięcia był druk kalendarzy.

Główni partnerzy akcji to: Apart, Edox, Ecco (sponsorzy druku) Profilab (zapewnienie druku zdjęć wielkoformatowych na wernisaż), TVN, Onet.pl, Party, MALEMEN (partnerzy medialni, zadbali o kampanię promocyjną).

Kalendarz można kupić w drogeriach ROSSMANN na terenie całego kraju. Kosztuje 69,90 zł – jest to równowartość ceny pary butów. Kupując ten kalendarz nabywca kupuje buty dziecku, które ich nie ma.

Fotografie do kalendarza wykonał Andrzej Koziar, o wizerunek Dżentelmenów zadbała Joanna Wiła. Producentem kalendarza jest Olivier Janiak, a pomysłodawcą Patryk Wolski.

Zebrane środku zostaną przekazane na zakup butów dla najuboższych dzieci przez Zarząd Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Bydgoszczy i dofinansowanie budowy Centrum Profilaktyki Nowotworowej przy Instytucie Onkologii w Warszawie, którym zajmuje się Fundacja TVN „nie jesteś sam”.

Dzięki wszystkim, którzy kupili kalendarze w poprzednich edycjach, butami obdarowanych zostało kilka tysięcy dzieci w całej Polsce.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


  • 19.05.2023

    Rusza kolejna edycja kampanii „Z Kujawskim pomagamy pszczołom”


  • 11.05.2023

    Koniec „charytatywnych nakrętek”


  • 21.04.2023

    Jak nie zmarnować szansy na Effie


  • 17.04.2023

    Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2022. Dobre praktyki” opublikowany


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek