Polscy skoczkowie w spocie stylizowanym na film z dawnych lat zwracają uwagę na to, jak chronić się przed hałasem i dbać o codzienny komfort życia. Reklama promuje także konkurs „Ciesz się ciszą” organizowany przez markę ISOVER.
Do 15 listopada 2016 roku wszystkie polskie miasta mogą powalczyć o materiały budowlane produkowane przez tę firmę o łącznej wartości 100 tysięcy złotych na renowację wybranego budynku użyteczności publicznej jak hala sportowa, biblioteka, sala lekcyjna czy dach w szkole. Aby przystąpić do konkursu, należy zachęcić mieszkańców do badania poziomu hałasu za pomocą bezpłatnej aplikacji.
Konkurs jest prowadzony w trzech kategoriach – ranking miast, ranking zaangażowania w miastach i ranking użytkowników. W rankingu miast liczy się ilość dokonanych pomiarów przez mieszkańców (liczy się tylko jeden pomiar dziennie), natomiast w rankingu zaangażowania decyduje stosunek liczby mieszkańców do liczby wykonanych pomiarów w ujęciu procentowym. Miasta, które będą miały najwięcej zrealizowanych pomiarów wygrywają po 50 tysięcy złotych w materiałach budowlanych marki ISOVER. Trzeci ranking ma na celu nagrodzenie zestawem relaksacyjnym osobę, która dokona największej ilości pomiarów w każdym tygodniu trwania akcji.
Akcja ma także zwracać uwagę na pozytywny wpływ ciszy na zdrowie, samopoczucie i komfort. Inicjatorzy kampanii powołują się na opinię członka Komitetu Technicznego Polskiego Komitetu Normalizacyjnego, mgra inż. Henryka Kwapisza, który zaznacza, że w Polsce są normy, które określają dopuszczalne warunki poziomu hałasu. I tak w ciągu dnia dopuszczalny poziom w pomieszczeniu mieszkalnym to 35 decybeli (dB), natomiast w nocy – 25 dB. Dłuższe przebywanie w pomieszczeniach przekraczających dopuszczalne normy ma nieodwracalne skutki zdrowotne – stres, zmęczenie, wcześniejsze starzenie się, problemy ze słuchem, zmiany czynnościowe mózgu czy nawet skrócenie życia o 8-12 lat. Aplikacja jest bezpłatna i dostępna w Google Play i AppStore.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku