logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Sto placów zabaw od Muszkieterów
23.09.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Sto placów zabaw od Muszkieterów



100 placów zabaw ufundowali do tej pory właściciele supermarketów spożywczych Intermarché i marketów budowlanych Bricomarché oraz Fundacja Muszkieterów. Muszkieterowie planują kolejne otwarcia takich obiektów w ramach realizowanej od kilku lat kampanii „Place Zabaw Muszkieterowie”. Place zabaw powstaną w każdej miejscowości, w której działają sklepy Intermarché i Bricomarché.

W tym roku organizatorzy przekazali mieszkańcom miejscowości, w których działają ich sklepy 8 placów zabaw. Setny obiekt otwarty został 18 września w Drawsku Pomorskim. Koszt zakupu oraz montażu zestawów zabawowych dla każdego z placów zabaw, który pokryła Fundacja Muszkieterów oraz właściciele Intermarché i Bricomarché, to blisko 30 tys. zł. Łączna wartość ufundowanych przez Muszkieterów obiektów wyniosła ponad 3 mln złotych. Place zabaw powstały w miejscach, w których ich brakowało, a o konkretnej lokalizacji w danej miejscowości zadecydowały władze samorządowe, znające najlepiej lokalne potrzeby. W 2013 r. place Muszkieterów otwarte zostaną jeszcze w 6 miastach.

Otwarciom placów zabaw towarzyszą dodatkowe atrakcje przygotowane przez Muszkieterów, w tym gry, zabawy i konkursy z nagrodami oraz występy Teatru Wariaté.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek