logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Starbucks zaprasza do wspólnego sprzątania
19.04.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Starbucks zaprasza do wspólnego sprzątania



Z okazji Międzynarodowego Dnia Ziemi, obchodzonego 22 kwietnia, pracownicy kawiarni Starbucks w Katowicach, Krakowie, Trójmieście i Warszawie organizują akcję sprzątania wybranych miejsc publicznych, a we Wrocławiu zaangażują się w prace remontowe w Domu Małego Dziecka.

W związku z tegorocznymi obchodami Międzynarodowego Dnia Ziemi Starbucks zorganizuje następujące akcje:

  • Sprzątanie Parku Chorzowskiego – zbiórka przed wejściem do parku od strony Alei Głównej w poniedziałek, 22 kwietnia o 11:00
  • Sprzątanie krakowskiego Zakrzówka oraz okolic – zbiórka pod kawiarnią Starbucks na poziomie +1 w Galerii Krakowskiej we wtorek, 23 kwietnia o 13:00
  • Wiosenne porządki na trójmiejskiej plaży – dwa miejsca zbiórki do wyboru:
    • Gdańsk Brzeźno (wejście na plażę przy budkach z jedzeniem); trasa Gdańsk Brzeźno – Gdańsk Jelitkowo
    • Gdynia Główna (plaża za pubem Contrast, przy Skwerze Kościuszki); trasa Gdynia Główna – Sopot Kamienny Potok; sprzątanie zostanie zorganizowane 22 kwietnia i rozpocznie się o 11:00
  • Sprzątanie warszawskich Pól Mokotowskich – zbiórka przy skrzyżowaniu ulicy Batorego i Al. Niepodległości w niedzielę, 28 kwietnia o 10:00
  • Renowacja Domu Małego Dziecka przy ulicy Parkowej we Wrocławiu – zbiórka przy ulicy Parkowej 2, pod Domem Małego Dziecka, wtorek, 23 kwietnia o 9:00

Szczegółowe informacje o akcjach realizowanych przez poszczególne kawiarnie można znaleźć na stronie internetowej www.starbucks.pl, a także na profilu sieci na Facebooku.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek