logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  06.10.2007

Sprawni w pracy



Z inicjatywy Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji zainaugurowano działalność infolinii – Sprawni w Pracy. Ma ona dostarczać informacje dla pracodawców i pracowników na temat możliwości i ofert zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

Pod numerem telefonu 0 801 801 015 pracodawcy będą mogli uzyskać informacje m.in. na temat korzyści płynących z zatrudniania osób niepełnosprawnych, a osoby niepełnosprawne, poszukujące pracy lub zainteresowane założeniem działalności gospodarczej – na temat szczególnych uprawnień niepełnosprawnych pracowników oraz obowiązków, jakie mają wobec nich pracodawcy.

Osoby niesłyszące, niedosłyszące, z zaburzeniami mowy i nieme, będą mogły kontaktować się z pracownikami infolinii drogą mailową (infolinia@integracja.org). Na pytania będzie czekało 10 specjalistów przeszkolonych przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji oraz Polską Telefonię Cyfrową.

– Od dwóch lat w mediach pojawia się wiele kampanii, których celem jest zachęcanie do zatrudnienia osób niepełnosprawnych. Niestety, wciąż brak wskazówek, gdzie szukać szczegółowych informacji na ten temat. Niewiele instytucji udziela też konkretnych wytycznych – jak znaleźć niepełnosprawnego pracownika oraz co zrobić, żeby go zatrudnić. Infolinia "Sprawni w pracy" jest odpowiedzią na zapotrzebowanie wszystkich osób szukających informacji oraz pomocy w tym zakresie" – powiedział prezes Zarządu Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji Piotr Pawłowski.

Uruchomieniu infolinii towarzyszy kampania medialna na rzecz zatrudnienia osób niepełnosprawnych pod hasłem "Nie musisz nas rozumieć, żeby wiedzieć, jak nas zatrudnić". W ramach kampanii emitowany jest spot telewizyjny, w którym wystąpili głuchoniemi aktorzy, którzy w języku migowym przekonują pracodawców o swoich kompetencjach. Końcowy headline wyjaśnia: "nie musisz nas rozumieć, żeby wiedzieć jak nas zatrudnić. Zadzwoń – infolinia dla pracodawców."

Celem komunikatu jest przede wszystkim przełamanie stereotypu o niepełnosprawnych, pokazanie, że to ludzie jak wszyscy inni – młodzi, zdolni, ładni, wykształceni, pełni życia i pozytywnej energii. Kampania ma zmienić wizerunek niepełnosprawnych w oczach pracodawców i przełamać tkwiące w nich bariery, które stoją na przeszkodzie zatrudnieniu. Zatrudnianie niepełnosprawnych to w poczuciu większości pracodawców kłopoty, skomplikowane formalności, dodatkowe koszty, ogólna niewiedza o ewentualnych ulgach podatkowych, dopłatach i korzyściach. Stworzenie infolinii i poinformowanie o niej ma takie przekonanie zmienić i w efekcie zwiększyć zatrudnienie takich osób.

Treść spotu reklamowego:
Być może już jutro będziesz miał okazję i chciał zatrudnić osobę niepełnosprawną, i prawdopodobnie nie będziesz wiedział jak to zrobić i jakie korzyści może Ci to przynieść. A są one bardzo wymierne. Twoja firma może między innymi uzyskać refundację części składek ZUS, dopłatę do wynagrodzeń, zwolnienie z wpłat na PFRON i zwrot kosztów przystosowania stanowiska pracy. Warto wiedzieć więcej. Wszelkie szczegółowe informacje uzyskasz pod numerem infolinii Sprawni w Pracy O 801 801 015.

Projekt współfinansowany jest przez Europejski Fundusz Społeczny, Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przy wsparciu Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci Era.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek