Od przyszłego tygodnia telewizja publiczna nieodpłatnie będzie emitowała spot przypominający o problemie nieuregulowania prawnego związków par jednopłciowych w Polsce i zachęcający do działania na rzecz zmiany tej sytuacji. Kampanię przygotowała agencja Lowe Warsaw na zlecenie Kampanii Przeciw Homofobii.
Narratorka opowiada o wspólnym życiu z „kimś obcym” – używa tego określenia, ponieważ w świetle polskiego prawa osoby żyjące w związkach jednopłciowych są dla siebie zupełnie obce. TVP 1 zadeklarowała dziesięć emisji filmu, który przygotowano także w 30-sekundowej wersji. Jak podaje Gazeta Wyborcza, decyzję o emisji spotu skrytykowała na łamach Frondy.pl Krystyna Pawłowicz.
Organizacje pozarządowe mające status organizacji pożytku publicznego (OPP) mają możliwość uzyskania nieodpłatnego czasu antenowego na emisję swoich kampanii społecznych w programach Telewizji Polskiej oraz Polskiego Radia. Więcej na ten temat można przeczytać w dziale Bezpłatne emisje.
Film został opublikowany w internecie w kwietniu tego roku, opisywany był wtedy na łamach portalu kampaniespołeczne.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska