logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Sportowy piknik z Fundacją LOTTO
01.09.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Sportowy piknik z Fundacją LOTTO



Fundacja LOTTO Milion Marzeń w ostatni weekend zainaugurowała 3. edycję programu „Kumulacja Aktywności”. Imprezie towarzyszył „Dzień Ursynowski na Wyścigach” i bieg na 5 km „IV wielka Ursynowska”.

Na uczestników pikniku sportowego na Służewcu czekało z animacjami i konkursami 50 sportowców. Wśród dyscyplin, w których można było spróbować swoich sił, znalazły się m.in. hokej na trawie, szermierka, golf, wioślarstwo, badminton i sporty walki.

Na przygotowanych stacjach uczestników imprezy do ruchu zachęcali m.in.: wioślarze Michał Jeliński i Kajetan Broniewski, piłkarze, siatkarze i koszykarze: Damian Łukasik, Małgorzata Niemczyk i Piotr Pawlak oraz szermierze Piotr Kiełpikowski i Adam Wiercioch, dwukrotna mistrzyni olimpijska w strzelectwie sportowym Renata Mauer-Różańska. Celem imprezy było przekonanie dzieci i młodzieży, że sport to zabawa i przyjemność. Uczestnicy, zaliczając aktywności sportowe na każdej ze stacji, zdobywali autografy, a na mecie odbierali nagrody – medale, dyplomy i gadżety.

W „Kumulacji Aktywności na Służewcu” wziął również udział Adam Korol, minister sportu i turystyki. Ministerstwo Sportu i Turystyki jest patronem honorowym programu Fundacji LOTTO Milion Marzeń. Celem programu jest zachęcenie młodzieży do aktywności fizycznej poprzez możliwość treningu pod okiem utytułowanych sportowców. W tegorocznej edycji bezpłatne zajęcia sportowe dla gimnazjalistów prowadzić będzie 50 sportowców – olimpijczyków, medalistów mistrzostw świata i Europy, którzy uczestniczyli również w niedzielnej inauguracji programu na Służewcu.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek