Ponad 10 milionów ludzi z Somalii, Kenii, Etiopii i Dżibuti walczy o przetrwanie w związku z największą w tym stuleciu klęską żywnościową. Polska Akcja Humanitarna prowadzi tam działania humanitarne. Portal Sport.pl włączył się w akcję „Ruch dla Afryki” prowadzoną przez PAH, a promocyjnie kampanię wspierają: „Gazeta Wyborcza” i jej akcje społeczne „Polska na rowery” i „Polska Biega” oraz Radio TOK FM.
W ramach akcji wyprodukowano specjalne koszulki, a dochód z ich sprzedaży będzie przeznaczony na walkę z kryzysem żywnościowym w Afryce Wschodniej. Koszulki powstały z myślą o sportowcach i osobach aktywnie spędzających czas, które biegają, jeżdżą na rowerze, grają w koszykówkę czy piłkę nożną. Można je zakupić w sklepie „Przyjaciół PAH” i uprawiać w nich sport, propagując jednocześnie ideę pomocy mieszkańcom Afryki zagrożonym głodem.
– Jeśli biegniesz w maratonie – pobiegnij w koszulce „Ruch dla Afryki”. Jeśli grasz w amatorskiej lidze szóstek piłkarskich – namów kolegów i koleżanki na występ w jednym z meczów w koszulkach „Ruch dla Afryki”. Jest tysiąc możliwości, żeby przyłączyć się do nas i pomagać – przekonuje Bohdan Pękacki, zastępca redaktora naczelnego Sport.pl.
Więcej informacji o akcji „Ruch dla Afryki” znajduje sie na jej stronie internetowej.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary