Ponad 10 milionów ludzi z Somalii, Kenii, Etiopii i Dżibuti walczy o przetrwanie w związku z największą w tym stuleciu klęską żywnościową. Polska Akcja Humanitarna prowadzi tam działania humanitarne. Portal Sport.pl włączył się w akcję „Ruch dla Afryki” prowadzoną przez PAH, a promocyjnie kampanię wspierają: „Gazeta Wyborcza” i jej akcje społeczne „Polska na rowery” i „Polska Biega” oraz Radio TOK FM.
W ramach akcji wyprodukowano specjalne koszulki, a dochód z ich sprzedaży będzie przeznaczony na walkę z kryzysem żywnościowym w Afryce Wschodniej. Koszulki powstały z myślą o sportowcach i osobach aktywnie spędzających czas, które biegają, jeżdżą na rowerze, grają w koszykówkę czy piłkę nożną. Można je zakupić w sklepie „Przyjaciół PAH” i uprawiać w nich sport, propagując jednocześnie ideę pomocy mieszkańcom Afryki zagrożonym głodem.
– Jeśli biegniesz w maratonie – pobiegnij w koszulce „Ruch dla Afryki”. Jeśli grasz w amatorskiej lidze szóstek piłkarskich – namów kolegów i koleżanki na występ w jednym z meczów w koszulkach „Ruch dla Afryki”. Jest tysiąc możliwości, żeby przyłączyć się do nas i pomagać – przekonuje Bohdan Pękacki, zastępca redaktora naczelnego Sport.pl.
Więcej informacji o akcji „Ruch dla Afryki” znajduje sie na jej stronie internetowej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy