logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > „Sport na hranici“ zgromadził ponad 360 biegaczy
18.04.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

„Sport na hranici“ zgromadził ponad 360 biegaczy



W niedzielę 17 kwietnia na ulicach polskiego i czeskiego Cieszyna po raz trzeci odbył się Cieszyński Fortuna Bieg. Jego uczestnicy – Czesi i Polacy – w ramach integracji społeczności dwóch przygranicznych miast, wspólnie pokonali dystans 10 km. Patronat nad wydarzeniem objęli Burmistrz polskiego oraz Starosta czeskiego Cieszyna, a głównym sponsorem była firma Fortuna zakłady bukmacherskie. Bieg realizowany jest w ramach projektu „Sport na hranici – Sport na granicy”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (ERDF).

Cieszyński Fortuna Bieg odbył się jednocześnie na terenie dwóch państw. Startem i metą 10 kilometrowego Biegu była bieżnia stadionu MOSiR w polskim Cieszynie. Jego trasa przebiegała przez dwa mosty – niegdyś dzielące, a obecnie łączące polski i czeski Cieszyn. Metą biegu była bieżnia stadionu MOSiR. Inicjatywa cieszyła się popularnością – w tym roku w biegu głównym udział wzięło ponad 360 biegaczy, o kilkadziesiąt więcej niż w roku poprzednim. W biegu młodzieżowym uczestniczyło ponad 300 osób.

– Inicjatywa ‘Sport na granicy’, w ramach której odbywa się co roku Cieszyński Fortuna Bieg, jest nam szczególnie bliska z dwóch powodów. Po pierwsze, działalność naszej firmy – w branży zakładów bukmacherskich – jest nierozerwalnie związana ze sportem. Dlatego, nie tylko angażujemy się w sponsoring drużyn sportowych, ale także chcemy zachęcać wszystkich do uprawiania sportu i propagujemy zdrowa, sportowa rywalizację. Dodatkowo, Fortuna zakłady bukmacherskie ma siedzibę w polskim Cieszynie, a jej siostrzana spółka w czeskiej Pradze. Z tego powodu popieramy i staramy się rozwijać partnerstwo Polski i Czech – zarówno w wymiarze biznesowym – jak i społecznym i kulturalnym – mówi Jan Štefanek, dyrektor generalny Fortuna zakłady bukmacherskie.

W przygotowanie 3. Cieszyńskiego Fortuna Biegu były zaangażowane polskie i czeskie organizacje sportowe: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Cieszynie, Město Český Těšín, MKS Centrum Dzięgielów, MUKS „SZS“ Cieszyn, Dům dětí a mládeže Český Těšín, Agencja Sportu oraz Reklamy w Bielsku-Białej.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek