Wybrane spółdzielnie spożywców „Społem” (najstarszej spółdzielni spożywców w Polsce) z całej Polski, włączyły się w działania promocyjne Fundacji Dajesz Pracę.PL. Od 23. czerwca, w sklepach spółdzielni wiszą charakterystyczne „sportowe” plakaty zachęcające do „kibicowania polskim produktom” i wybierania ich częściej podczas robionych zakupów. W akcji, która potrwa do końca sierpnia, udział bierze blisko 500 sklepów Społem.
Celem Fundacji Dajesz Pracę.PL jest wsparcie dla powstawania i rozwoju miejsc pracy w Polsce, oraz promocja polskich produktów. Od samego początku w działania te angażuje się Społem.
Produkty wytworzone w Polsce zostają oznakowane specjalnym logo, dzięki czemu łatwiej można je zidentyfikować na sklepowej półce. Oznaczenie Fundacji gwarantuje, że wytworzone one zostały w Polsce, a co za tym idzie, przy ich produkcji znaleźli zatrudnienie polscy pracownicy. Założenie jest takie, że więcej środków trafiać będzie do polskich firm, które dzięki temu będą mogły dawać lepszą pracę.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary