Wybrane spółdzielnie spożywców „Społem” (najstarszej spółdzielni spożywców w Polsce) z całej Polski, włączyły się w działania promocyjne Fundacji Dajesz Pracę.PL. Od 23. czerwca, w sklepach spółdzielni wiszą charakterystyczne „sportowe” plakaty zachęcające do „kibicowania polskim produktom” i wybierania ich częściej podczas robionych zakupów. W akcji, która potrwa do końca sierpnia, udział bierze blisko 500 sklepów Społem.
Celem Fundacji Dajesz Pracę.PL jest wsparcie dla powstawania i rozwoju miejsc pracy w Polsce, oraz promocja polskich produktów. Od samego początku w działania te angażuje się Społem.
Produkty wytworzone w Polsce zostają oznakowane specjalnym logo, dzięki czemu łatwiej można je zidentyfikować na sklepowej półce. Oznaczenie Fundacji gwarantuje, że wytworzone one zostały w Polsce, a co za tym idzie, przy ich produkcji znaleźli zatrudnienie polscy pracownicy. Założenie jest takie, że więcej środków trafiać będzie do polskich firm, które dzięki temu będą mogły dawać lepszą pracę.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska