Wybrane spółdzielnie spożywców „Społem” (najstarszej spółdzielni spożywców w Polsce) z całej Polski, włączyły się w działania promocyjne Fundacji Dajesz Pracę.PL. Od 23. czerwca, w sklepach spółdzielni wiszą charakterystyczne „sportowe” plakaty zachęcające do „kibicowania polskim produktom” i wybierania ich częściej podczas robionych zakupów. W akcji, która potrwa do końca sierpnia, udział bierze blisko 500 sklepów Społem.
Celem Fundacji Dajesz Pracę.PL jest wsparcie dla powstawania i rozwoju miejsc pracy w Polsce, oraz promocja polskich produktów. Od samego początku w działania te angażuje się Społem.
Produkty wytworzone w Polsce zostają oznakowane specjalnym logo, dzięki czemu łatwiej można je zidentyfikować na sklepowej półce. Oznaczenie Fundacji gwarantuje, że wytworzone one zostały w Polsce, a co za tym idzie, przy ich produkcji znaleźli zatrudnienie polscy pracownicy. Założenie jest takie, że więcej środków trafiać będzie do polskich firm, które dzięki temu będą mogły dawać lepszą pracę.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy