────── 19.05.2017
Sooo Silly! Infantylne kampanie społeczne dla dorosłych
Śpiewająco wykonane zakupy
„Co chcesz wrzucić do koszyka? Złych wyborów dziś unikaj. Gdy Cię kusi To i owo, zawsze kieruj się swą głową.” Kiepski tekst dla piosenki dot. odpowiedzialnego konsumowania? Nie, jeśli śpiewają to animowane torby na zakupy. Spot z muzykalnymi zakupami był częścią kampanii „Generation Awake”, której głównym celem jest zwiększenie świadomości i zachęcenie do zmiany nawyków zakupowych poprzez poradnictwo i promocję dobrych pomysłów. Kampania ani najlepsza, ani najgorsza. Śpiewające torby ogląda się przyjemnie, ale czy są przekonujące?
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
14.07.2025
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025
Kwiaty
-
10.07.2025
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat