────── 19.05.2017
Sooo Silly! Infantylne kampanie społeczne dla dorosłych
Śpiewająco wykonane zakupy
„Co chcesz wrzucić do koszyka? Złych wyborów dziś unikaj. Gdy Cię kusi To i owo, zawsze kieruj się swą głową.” Kiepski tekst dla piosenki dot. odpowiedzialnego konsumowania? Nie, jeśli śpiewają to animowane torby na zakupy. Spot z muzykalnymi zakupami był częścią kampanii „Generation Awake”, której głównym celem jest zwiększenie świadomości i zachęcenie do zmiany nawyków zakupowych poprzez poradnictwo i promocję dobrych pomysłów. Kampania ani najlepsza, ani najgorsza. Śpiewające torby ogląda się przyjemnie, ale czy są przekonujące?
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem