────── 19.05.2017
Sooo Silly! Infantylne kampanie społeczne dla dorosłych
Śpiewająco wykonane zakupy
„Co chcesz wrzucić do koszyka? Złych wyborów dziś unikaj. Gdy Cię kusi To i owo, zawsze kieruj się swą głową.” Kiepski tekst dla piosenki dot. odpowiedzialnego konsumowania? Nie, jeśli śpiewają to animowane torby na zakupy. Spot z muzykalnymi zakupami był częścią kampanii „Generation Awake”, której głównym celem jest zwiększenie świadomości i zachęcenie do zmiany nawyków zakupowych poprzez poradnictwo i promocję dobrych pomysłów. Kampania ani najlepsza, ani najgorsza. Śpiewające torby ogląda się przyjemnie, ale czy są przekonujące?
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
17.10.2024
Pozornie niewidoczne
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna