Co takiego? 7 najdziwniejszych kampanii społecznych
Spadające niedźwiedzie
Goodfrey Bloom, brytyjski poseł do europarlamentu uznał, że ten spot może wywoływać wśród społeczeństwa niepotrzebny stres i panikę, natomiast uczony, Lord Monckton of Brenchley, na łamach gazety „The Daily Telegraph” nazwał go nieuczciwym szerzeniem paniki. Uczciwie należy dodać, że wizja spadających na ulicę miast niedźwiedzi polarnych rzeczywiście mrozi krew w żyłach – jak można było wymyślić równie absurdalną ideę kreatywną?! Poza szokującym obrazem, spot opatrzono również hasłem: „Podczas przeciętnego europejskiego lotu samolotem wytworzonych zostaje 400kg gazów cieplarnianych na jednego pasażera – to tyle samo, ile waży dorosły niedźwiedź polarny. ” Gdyby przeciętny europejski lot samolotem wytwarzał natomiast jedynie 13kg gazów cieplarnianych na pasażera, kreatywni z agencji Mother zapewne zrzuciliby na miasto pingwiny.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
29.09.2024
Inne na zewnątrz, inne w środku
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
26.09.2024
Dzieci bez przyszłości
-
25.09.2024
Alert PTSD
-
24.09.2024
Bohaterowie