logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  20.04.2011

SOS Wioski Dziecięce na stacjach LOTOS



Każdy uczestnik programu Navigator, dostępnego na stacjach LOTOS, może przekazać punkty na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Wystarczy 5 punktów by pomóc zrealizować marzenia osieroconych i opuszczonych dzieci.

W grudniu ubiegłego roku LOTOS, dzięki klientom tankującym na stacjach, przekazał darowiznę na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. – Sposób przekazywania punktów jest bardzo prosty – tłumaczy Magdalena Jurdziak, dyrektor Biura Marketingu LOTOS Paliwa. – Wystarczy, że podczas zakupów na jednej z naszych stacji klient zadeklaruje chęć przekazania ich na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Środki zebrane z przekazanych punktów zostaną przeznaczone na pokrycie kosztów utrzymania, leczenia i edukacji dzieci. Pomogą w wyrównywaniu ich szans oraz przygotują do samodzielnego życia. Wierzymy, że dzięki naszemu wsparciu i wsparciu klientów na twarzach dzieci częściej zagości uśmiech.

Przekazując dowolną wielokrotność 5 pkt Navigator klienci przyczyniają się do miesięcznego wsparcia każdego dziecka m.in. w poniższym zakresie: 40 pkt – opieka medyczna; 75 pkt – wydatki szkolne; 275 pkt – ubranie; 750 pkt – wyżywienie.

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce opiekuje się dziećmi opuszczonymi, osieroconymi oraz zagrożonymi utratą opieki rodzicielskiej. Działa w Polsce od 27 lat i ma 1250 podopiecznych. Prowadzi cztery SOS Wioski Dziecięce, trzy Rodzinne Domy Czasowego Pobytu, 10 świetlic wsparcia dziennego i 3 przedszkola wiejskie.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek