logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  30.09.2008

Soplica na trzeźwo



Ruszyła akcja „AlkoCasco”, która obejmie swoim zasięgiem centralną Polskę. Producent Soplicy we współpracy z koncesjonariuszem autostrady A2, firmą Autostrada Wielkopolska chce uzmysłowić kierowcom istnienie problemu „nieświadomie pijanych kierowców” i w tym celu rozda kierowcom 15 tys. bezpłatnych alkomatów i ulotki edukacyjne. W ramach akcji przez 3 dni, od 29 września do 1 października materiały te będzie można otrzymać na Punktach Poboru Opłat w Nagradowicach w kierunku Warszawy oraz w Gołuskach w kierunku zachodnim.

Nietrzeźwi kierowcy odpowiadają za blisko 10% całkowitej liczby wypadków. Duża część z nich, nie zdając sobie sprawy z obecności alkoholu w organizmie, rusza w trasę, stając się zagrożeniem na drodze. Jego spalanie jest kwestią indywidualną. Na spowolnienie tego procesu może mieć wpływ płeć, waga, dieta, a nawet stan zdrowia.

Najpierw, w ramach akcji, przeszkolono pracowników i handlowców grupy CEDC, do której należy marka Soplica – rozdano im materiały edukacyjne i 2000 alkomatów. Kolejnym krokiem było nawiązanie współpracy z Autostradą Wielkopolską. Akcja traktowana jest jako długofalowa i ma obejmować zasięgiem coraz więcej Polaków.

Pracownicy Autostrady Eksploatacji, spółki zajmującej się utrzymaniem płatnego odcinka A2 pomiędzy Koninem a Nowym Tomyślem są wyczuleni na kierowców będących pod wpływem alkoholu. W ubiegłym roku w trakcie prowadzonych akcji zatrzymano 92 osoby prowadzące auto pod wpływem alkoholu.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek