Ruszyła akcja „AlkoCasco”, która obejmie swoim zasięgiem centralną Polskę. Producent Soplicy we współpracy z koncesjonariuszem autostrady A2, firmą Autostrada Wielkopolska chce uzmysłowić kierowcom istnienie problemu „nieświadomie pijanych kierowców” i w tym celu rozda kierowcom 15 tys. bezpłatnych alkomatów i ulotki edukacyjne. W ramach akcji przez 3 dni, od 29 września do 1 października materiały te będzie można otrzymać na Punktach Poboru Opłat w Nagradowicach w kierunku Warszawy oraz w Gołuskach w kierunku zachodnim.
Nietrzeźwi kierowcy odpowiadają za blisko 10% całkowitej liczby wypadków. Duża część z nich, nie zdając sobie sprawy z obecności alkoholu w organizmie, rusza w trasę, stając się zagrożeniem na drodze. Jego spalanie jest kwestią indywidualną. Na spowolnienie tego procesu może mieć wpływ płeć, waga, dieta, a nawet stan zdrowia.
Najpierw, w ramach akcji, przeszkolono pracowników i handlowców grupy CEDC, do której należy marka Soplica – rozdano im materiały edukacyjne i 2000 alkomatów. Kolejnym krokiem było nawiązanie współpracy z Autostradą Wielkopolską. Akcja traktowana jest jako długofalowa i ma obejmować zasięgiem coraz więcej Polaków.
Pracownicy Autostrady Eksploatacji, spółki zajmującej się utrzymaniem płatnego odcinka A2 pomiędzy Koninem a Nowym Tomyślem są wyczuleni na kierowców będących pod wpływem alkoholu. W ubiegłym roku w trakcie prowadzonych akcji zatrzymano 92 osoby prowadzące auto pod wpływem alkoholu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi