Ruszyła akcja „AlkoCasco”, która obejmie swoim zasięgiem centralną Polskę. Producent Soplicy we współpracy z koncesjonariuszem autostrady A2, firmą Autostrada Wielkopolska chce uzmysłowić kierowcom istnienie problemu „nieświadomie pijanych kierowców” i w tym celu rozda kierowcom 15 tys. bezpłatnych alkomatów i ulotki edukacyjne. W ramach akcji przez 3 dni, od 29 września do 1 października materiały te będzie można otrzymać na Punktach Poboru Opłat w Nagradowicach w kierunku Warszawy oraz w Gołuskach w kierunku zachodnim.
Nietrzeźwi kierowcy odpowiadają za blisko 10% całkowitej liczby wypadków. Duża część z nich, nie zdając sobie sprawy z obecności alkoholu w organizmie, rusza w trasę, stając się zagrożeniem na drodze. Jego spalanie jest kwestią indywidualną. Na spowolnienie tego procesu może mieć wpływ płeć, waga, dieta, a nawet stan zdrowia.
Najpierw, w ramach akcji, przeszkolono pracowników i handlowców grupy CEDC, do której należy marka Soplica – rozdano im materiały edukacyjne i 2000 alkomatów. Kolejnym krokiem było nawiązanie współpracy z Autostradą Wielkopolską. Akcja traktowana jest jako długofalowa i ma obejmować zasięgiem coraz więcej Polaków.
Pracownicy Autostrady Eksploatacji, spółki zajmującej się utrzymaniem płatnego odcinka A2 pomiędzy Koninem a Nowym Tomyślem są wyczuleni na kierowców będących pod wpływem alkoholu. W ubiegłym roku w trakcie prowadzonych akcji zatrzymano 92 osoby prowadzące auto pod wpływem alkoholu.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska