Zakończyła się 4. edycja kampanii społecznej „Wielka Kampania Życia – Avon Kontra Rak Piersi” firmy Avon Cosmetics Polska oraz Stowarzyszenia Amazonki Warszawa – Centrum. W czerwcowe soboty w 81 gabinetach z całej Polski przebadano ok. 4000 pacjentek. Choć o raku piersi mówi się wiele, to wciąż zbiera ona swoje żniwa. Co roku z jego powodu umiera 4,5 tys. kobiet, a co 16 sta może zachorować na raka piersi. Wciąż wiele Polek nie wie jak badać swoje piersi.
Gabinety oznaczone symbolem Różowej Wstążki są wyróżnikiem spośród innych gabinetów ginekologicznych – swoim pacjentkom oferują wysokie standardy. Badania palpacyjne piersi, kontrolne oraz edukacja na wysokim poziomie profilaktycznym mają za zadanie zachęcać kobiety do walki o własne życie.
Przez cały czerwiec ambasadorzy akcji: Irena Santor, Aleksandra Kwaśniewska, Joanna Racewicz oraz ginekolog Paweł Guzik wspierali kampanię udzielając się publicznie i utożsamiając się z przesłaniem akcji. Panie pokazywały wszystkim kobietom w Polsce, że warto się badać, bez względu na wiek.
Od 11 lat w ramach akcji „Wielka Kampania Życia – Avon Kontra Rak Piersi” prowadzone są różne zajęcia edukacyjne, które poszerzają wiedzę na temat profilaktyki oraz walki z tą chorobą, m.in. szkolenia dla pielęgniarek, położnych, nauczycieli, a także dziewcząt w liceach.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
07.06.2024
DUŻO SIĘ MÓWI, MAŁO SIĘ ROBI. RAPORT O ZDROWIU PSYCHICZNYM
-
05.06.2024
Rodzicielski work-life balance