logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Smog zabiera inteligencję i pieniądze
19.11.2013
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Smog zabiera inteligencję i pieniądze

Your browser does not support the video tag.


Brak smogu to wyższy iloraz inteligencji u małych krakowiaków, 740 mln złotych oszczędności oraz 400 zgonów rocznie mniej – informują hasła kampanii przygotowanej na zlecenie Krakowskiego Alarmu Smogowego.

Kampania obejmuje działania outdoorowe (billboardy, citylighty) oraz spot emitowany w krakowskich kinach Cinema City i w Internecie. Przygotowana została przez agencję Schulz Brand Friendly.

Jak podają organizatorzy, głównymi przyczynami zanieczyszczeń powietrza w Krakowie są piece na paliwa stałe (a więc głównie węgiel i drewno) działające na terenie miasta oraz ruch samochodowy. Krakowski Alarm Smogowy chce rozmawiać ze wszystkimi decydentami w celu wypracowania szybkich rozwiązań poprawy jakości powietrza oraz współpracować z przedstawicielami różnych środowisk – naukowych, pozarządowych, artystycznych – by podejmować  wspólne wysiłki na rzecz osiągnięcia celu.



Nazwa kampanii:
Kraków bez smogu
Czas:
2013.11.15 - 2013.12.15
Nadawca:
Krakowski Alarm Smogowy
Media:
Billboardy, citylighty, spoty w kinach, internet
Wykonawca:
Schulz Brand Friendly
Adresaci:
Mieszkańcy Krakowa
Hasło kampani:
Nie puszczajmy IQ z dymem; Nie puszczajmy pieniędzy z dymem; Nie puszczajmy zdrowia z dymem





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek