Smog zabiera inteligencję i pieniądze
Brak smogu to wyższy iloraz inteligencji u małych krakowiaków, 740 mln złotych oszczędności oraz 400 zgonów rocznie mniej – informują hasła kampanii przygotowanej na zlecenie Krakowskiego Alarmu Smogowego.
Kampania obejmuje działania outdoorowe (billboardy, citylighty) oraz spot emitowany w krakowskich kinach Cinema City i w Internecie. Przygotowana została przez agencję Schulz Brand Friendly.
Jak podają organizatorzy, głównymi przyczynami zanieczyszczeń powietrza w Krakowie są piece na paliwa stałe (a więc głównie węgiel i drewno) działające na terenie miasta oraz ruch samochodowy. Krakowski Alarm Smogowy chce rozmawiać ze wszystkimi decydentami w celu wypracowania szybkich rozwiązań poprawy jakości powietrza oraz współpracować z przedstawicielami różnych środowisk – naukowych, pozarządowych, artystycznych – by podejmować wspólne wysiłki na rzecz osiągnięcia celu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego