logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Śmieci do śmietnika, choinki do lasu
09.01.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Śmieci do śmietnika, choinki do lasu



7 stycznia ruszyła kampania „Śmieci do śmietnika, choinki do lasu” firmy Poli Trade Polska Sp. z o.o. Jej celem jest upowszechnienie zwyczaju poświątecznej zbiórki choinek i uświadomienie społeczeństwu, znaczenia odnawialnych źródeł energii (OZE). Zadaniem kampanii jest również przekonanie Polaków, że odnawialne źródła energii są przyjazne człowiekowi i środowisku.

– Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Pentor International Reserach w grudniu, 37% ankietowanych kupiło żywe drzewko. Po świętach, wszyscy widzimy, że choinki masowo wyrzucane są na śmietnik. Dlatego, chcemy je zebrać i wykorzystać, przerabiając na biomasę, a połowę środków ze sprzedaży biomasy przeznaczyć na nasiona lub sadzonki nowych choinek. Chcemy, aby nasza akcja miała nie tylko charakter edukacyjny, ale również przyniosła realny efekt – powiedział Jarosław Rak – organizator kampanii.

Działania medialne mają być prowadzone w gazetach ogólnopolskich i w internecie.

Organizatorem kampanii jest firma Poli Trade Polska Sp. z o.o. specjalizująca się w pozyskiwaniu, przetwarzaniu oraz produkcji biomasy do celów energetycznych, i MPGK Katowice. Więcej o kampanii i zbiórce drzewek świątecznych, można przeczytać na stronie internetowej www.choinki.politrade.pl








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek