7 stycznia ruszyła kampania „Śmieci do śmietnika, choinki do lasu” firmy Poli Trade Polska Sp. z o.o. Jej celem jest upowszechnienie zwyczaju poświątecznej zbiórki choinek i uświadomienie społeczeństwu, znaczenia odnawialnych źródeł energii (OZE). Zadaniem kampanii jest również przekonanie Polaków, że odnawialne źródła energii są przyjazne człowiekowi i środowisku.
– Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Pentor International Reserach w grudniu, 37% ankietowanych kupiło żywe drzewko. Po świętach, wszyscy widzimy, że choinki masowo wyrzucane są na śmietnik. Dlatego, chcemy je zebrać i wykorzystać, przerabiając na biomasę, a połowę środków ze sprzedaży biomasy przeznaczyć na nasiona lub sadzonki nowych choinek. Chcemy, aby nasza akcja miała nie tylko charakter edukacyjny, ale również przyniosła realny efekt – powiedział Jarosław Rak – organizator kampanii.
Działania medialne mają być prowadzone w gazetach ogólnopolskich i w internecie.
Organizatorem kampanii jest firma Poli Trade Polska Sp. z o.o. specjalizująca się w pozyskiwaniu, przetwarzaniu oraz produkcji biomasy do celów energetycznych, i MPGK Katowice. Więcej o kampanii i zbiórce drzewek świątecznych, można przeczytać na stronie internetowej www.choinki.politrade.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi