W trwającej od września do końca grudnia 2007 r. 9. edycji akcji „Podaruj Dzieciom Słońce”, organizowanej przez Fundację Polsat i firmę Procter & Gamble, zebrano 5 mln 482 tysiące złotych. Kwota ta pochodzi ze sprzedaży wspierających akcję produktów Vizir, Pampers, Blend-a-med, Gillette, Ariel, Bonux, Lenor, Always, Naturella, Pantene oraz Head & Shoulders. Zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na zakup sprzętu medycznego potrzebnego na oddziałach pediatrycznych w szpitalach regionalnych, głównie szpitalach powiatowych.
Akcja „Podaruj Dzieciom Słońce” organizowana jest już od 9 lat. Do dziś projekt objął swym zasięgiem ponad 260 szpitali w całej Polsce, zaś zebrana kwota wyniosła ponad 36 mln złotych. Wsparcie finansowe z dziewiątej edycji akcji Podaruj Dzieciom Słońce popłynie do oddziałów dziecięcych regionalnych zakładów opieki zdrowotnej w całym kraju. Wysokość sumy przeznaczonej do każdej placówki jest uzależniona od kwoty zebranej w danym województwie. W tegorocznej edycji programem zostały objęte 261 szpitale.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy