Słodki Runmageddon Kids na Saharze
Runmageddon i firma Wawel podęli się kolejnego dobroczynnego wyzwania. Zaprosili dzieci z marokańskich szkół do pokonania formuły Kids, znanej z polskich edycji ekstremalnego biegu z przeszkodami, i przygotowali dla każdego z nich słodką niespodziankę na mecie.
Runmageddon często jest określany piekielnym biegiem. Zawodnicy nie tylko muszą pokonywać ekstremalnie trudne przeszkody, ale też współpracować ze sobą, bo tylko to gwarantuje dotarcie do mety. Planując Runmageddon Sahara, organizator imprezy zaproponował marce Wawel wspólną organizację niecodziennej zabawy dla marokańskich dzieci. Przed wydarzeniem do lokalnych szkół trafiło zaproszenie do wzięcia udziału w Runmageddonie Kids. Organizując akcję dla uczniów chcemy podziękować lokalnej społeczności za wsparcie i gościnę. Bez ich pomocy organizacja Runmageddonu byłaby znacznie utrudniona. Zależy nam też na tym, by każda edycja Runmageddonu realizowała dobroczynną misję i była swoistym przekazem, że warto pomagać – zarówno dla uczestników, jak i kibiców. – mówi prezes Runmageddonu Jaro Bieniecki.
„Rekrutację” do biegu przeprowadził Tomasz Żak, trener cyklu ekstremalnych biegów z przeszkodami i ambasador marki Wawel w ramach Runmageddonu, który wyruszył autobusem do okolicznych szkół, by osobiście zabrać małych śmiałków na miejsce Runmageddonu Kids. Na pustyni Erg Chebbi czekał ich kilometrowy dystans z około dziesięcioma utrudnieniami. Wspólnie, ramię w ramię, pokonywali zasieki, ścianki i doły. To było niesamowite wrażenie. Zobaczyć zaskoczenie i radość na ich twarzach. – opowiadał Tomasz Żak. Kiedy wszyscy dzielnie dobiegli do mety, zostali zaproszeni do obozowiska na poczęstunek od marki Wawel.
Akcja Runmageddon Kids na Saharze była kolejnym krokiem we współpracy Runmageddonu z marką Wawel. Pierwsza tego typu inicjatywa miała miejsce podczas Runmageddonu Kaukaz, kiedy Tomasz Żak pokonując górskie trasy, zachęcał do wzięcia udziału w głosowaniu na fanpage’u marki Wawel. Celem akcji był wybór przez głosujących domów dziecka, do których trafią pakiety startowe na Runmageddon Kids oraz słodycze znanej polskiej marki. Charytatywne działania spotkały się z na tyle ciepłym przyjęciem dzieci i internautów, że w efekcie zarówno pakiety, jak i słodycze trafiły do wszystkich domów dziecka biorących udział akcji.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych