logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Skibaraba w LipDubie
08.02.2012
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Skibaraba w LipDubie



"Nie chcemy pozyskiwać przyjaciół wzbudzając litość płaczliwymi spotami – chcemy pokazać dobrą energię, którą chętnie się dzielimy!" – deklarują członkowie Fundacji im. Doktora Piotra Janaszka Podaj Dalej przy okazji inauguracji kampanii 1% i emisji teledysku "LipDub", który jest jej głownym elementem.

Spot bazuje na piosence "Skibaraba" zespołu My Myself And I. W 2009 roku pracownicy szpitala st. Vincent z Portland, zrealizowali podobny w formie teledysk "Pink Glove Dance".

Fundacja Podaj Dalej od 8 lat prowadzi w Koninie szeroką bezpłatną działalność na rzecz osób niepełnosprawnych. Stawia na maksymalne usamodzielnienie, które daje radość i siłę do korzystania z życia. Organizacja prowadzi aktywną rehabilitację, szkolenia, zajęcia sportowe, koncerty, zajęcia komputerowe, poradnictwo, aktywności turystyczne, udziela wsparcia rodzinom z dzieckiem niepełnosprawnym, prowadzi szkolenia wolontariuszy przygotowujące ich do pracy z niepełnosprawnymi i terminalnie chorymi.

Strona fundacji: www.podajdalej.org.pl



Nazwa kampanii:
LipDub
Czas:
2012.2.6 - 2012.4.30
Nadawca:
Fundacja Podaj Dalej
Media:
Internet
Wykonawca:
TrzyWizje, FreshCreation
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Podaj Dalej





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek