Skanska rozpoczęła 9. edycję kampanii „Bezpieczni w pobliżu budowy”. W ciągu 8 lat firma poprowadziła zajęcia dla ponad 122 tys. dzieci ze szkół zlokalizowanych w całej Polsce, by edukować o bezpieczeństwie.
Kampania promuje umiejętność bezpiecznego poruszania się po drodze, zwłaszcza w pobliżu budowy. Bajkowe postacie: Tomcio Brygadzista, Zebra Drogowa i Babcia Jadzia odwiedzają szkoły, by dać najmłodszym lekcję bezpieczeństwa i przypomnieć o noszeniu odblasków.
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów